VWO 4 - 2015/2016

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-15 20:49

Ehm. Onze stamklas zal als het goed is uit rond een stuk of 20 bestaan en met Grieks zijn we op twee handen te tellen :p

Edit: YES *\o/* pagina 2, dus hoef ik mijn mislukte OP niet meer te zien :Y)

Sylvia_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:58

Leuk dat er weer nieuwe leden melden!
Ik vind de OP juist leuk gedaan +:)+

Bij ons hebben we geen Latijn in de bovenbouw en Grieks hebben we sowieso al niet.

Wyb_ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 20:59

Hahahaha, ikzelf kon in het begin niet kiezen. Grieks of latijn ik vind het allebei even leuk/stom, toen maar voor de docente gekozen waar ik het beste mee kan opschieten (even vergeten dat ze allebei om het jaar wisselen 8)7 )

En privé les leek mij ook wel wat aangezien ik wilde proberen te kijken of ik dan maar de helft van de uren hoef te maken omdat ik sneller door de stof heen kan als ik in mn eentje ben. Maar nu zijn we waarschijnlijk met meer dus ik zal het wel zien... Waarschijnlijk te vroeg gejuicht, alhoewel het wel fijn is dat ik met meer ben, kan ik lekker dingen vergeten om ze later opnieuw te vragen :j

Afgelopen jaar bestond de examenklas Grieks bij ons uit 2 leerlingen *\%/*

Wyb_ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:00

Sylvia_S schreef:
Leuk dat er weer nieuwe leden melden!
Ik vind de OP juist leuk gedaan +:)+

Bij ons hebben we geen Latijn in de bovenbouw en Grieks hebben we sowieso al niet.

Qua toetsen mis je niks behalve een hoop geleer. Afgelopen jaar hadden we om de week een toets van Grieks en om de week van Latijn dus elke week een toets ;(

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Re: VWO 4 - 2015/2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:04

Ik zit op een categoraal gymnasium dus in de bovenbouw zijn er meerdere Latijnklassen en 1 volle Grieksklas. En ik vind beide vakken eigenlijk heel leuk :D

Heb ook wel zin in dit jaar.

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:11

Ik kom me ook melden :D Als dat mag van jullie natuurlijk :+

Ik ben Joëlle en ga over een week beginnen in 4tvwo, waar ik niet zoveel zin in heb :+ Vorig jaar heb ik best wel een pittig jaar gehad, dus ik hoop dat dit een beter jaar wordt :) Ik heb EM, met ak, duits en frans.

Verder heb ik buiten school om 2 lieve verzorgpony's, waar ik zeer gelukkig mee ben :o <3

Ennee als jullie verder nog iets willen weten mag je altijd vragen :D

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:43

Heuj! Nieuw topic! Leuk :)
Nikki hier, profiel ed staat allemaal in de beginpost.

Gerbrich? Mag ik vragen waarom al die andere info er niet bij staat? :) Gewoon nieuwsgierig.

Myrthe64

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 22:56

Leuke OP geworden! Om je vraag nog te beantwoorden, ik doe NG-NT-EM. En eind 4e kies ik mn definitieve profiel. Zal voor mij een druk jaar worden met 3 profielen, 2 uur per dag fietsen voor school, maar ook nog tennis én 3 à 4x per week paardrijden + wedstrijden. En dan moet ik ergens ook nog tijd overhouden voor vriendinnen.. :+

Leuk dat veel nieuwe mensen zich nu melden! Welkom allemaal!

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 07:15

Gave OP!
Tijd na school had ik toch al niet, maar ik hoop dat het wat meevalt dit jaar :)
Welkom nieuwe mensen! :D

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 07:54

De OP is hartstikke leuk Gerbrich!
Welkom alle nieuwen!
Ik ben Kim.
En ik ga deze week niet meer reageren, want ik ga zo op ponykamp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 08:09

Ik bekijk de OP als ik op mijn laptop zit haha :P

Veel succes dd mensen die a.s dinsdag al beginnen! Wij pas 1 sep. :)

Welkom voor de nieuwe :D

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 08:44

Kimmie25501 schreef:
De OP is hartstikke leuk Gerbrich!
Welkom alle nieuwen!
Ik ben Kim.
En ik ga deze week niet meer reageren, want ik ga zo op ponykamp.

Heel veel plezier Kim :*

Andere info heb ik niet meer geplaatst omdat ik eerst een ander idee had waarin ik dat wel wilde gebruiken, maar dat werd met meer dan twintig aanmeldingen veel te veel werk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 09:16

Kim jou reactie is echt droog. :')
Enne... Wat is ALFA?

Super leuke OP Gerbrich! :D
Ook handig dat de echte namen erbij staan haha.

Als iedereen met school is begonnen moeten we ook maar eens delen welke methodes we hebben <))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 09:27

Hi, mag ik me ook melden? Ik begin volgende week in een 4 gymnasiumklas. Heb E&M gekozen met Latijn, Frans en M&O. :). Heb m'n rooster al, boeken ook dus alleen nog even kaften (niet dat ik dat kan ofzo :+).

Verder ben ik 4x per week op stal te vinden bij de drie liefste paardjes van de wereld en werk ik daar ook. :) Heb geen huisdieren en ik hou van crunchy speculoospasta. :9

Zoey_julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 09:34

Hey, wat leuk dat het nieuwe topic er is! *\o/*
Mooie op gerbrich! :D
Welkom alle nieuwe mensen!

Succes iedereen die deze week alweer naar school moeten, ik moet volgende week weer en ik weet nog niets kwa rooster en klas :\
Ik moet donderdag mijn boeken gaan halen.

Ik zou dit weekend mijn eerste wedstrijd hebben met mijn nieuwe paard, maar ik ben vrijdag uitgegleden met haar. Zij op mijn voet terecht dus die is nu gekneusd :( dus dat word lekker weinig rijden deze week.

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 09:48

Dat is echt balen, Julia! Beterschap!! :(:)

Wyb_ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 09:48

Zoey_julia schreef:
Hey, wat leuk dat het nieuwe topic er is! *\o/*
Mooie op gerbrich! :D
Welkom alle nieuwe mensen!

Succes iedereen die deze week alweer naar school moeten, ik moet volgende week weer en ik weet nog niets kwa rooster en klas :\
Ik moet donderdag mijn boeken gaan halen.

Ik zou dit weekend mijn eerste wedstrijd hebben met mijn nieuwe paard, maar ik ben vrijdag uitgegleden met haar. Zij op mijn voet terecht dus die is nu gekneusd :( dus dat word lekker weinig rijden deze week.

Beterschap met die voet! Ik ben dinsdag ook met mijn paard samen gevallen, dat ging echt net goed. Alleen heeft ze nu een grote schaafwond op haar borst en een kleintje op haar neus. Mijn been lag er wel onder maar ze stond naar de andere kant op, gelukkig, dus die was snel vrij.

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 10:31

Whiiii een modje heeft de foto's voor me gefixt, nu kan ik hem wel waarderen :D

Welkom Yezzi! Wat tof dat je lekker bij je paardjes op stal kunt werken, das makkelijk! Is je echte naam Yezzi?

Getverdemme Julia, paard op je voet is niet cool :n sterkte ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 10:39

Hi, nee m'n echte naam is niet Yezzi maar ik heb hem liever niet online dus noem me maar lekker zo. :D

Ja het werken is echt geweldig, lekker met kleine kindjes en pony's, wat wil je nog meer? :)

Jeetje, wat vervelend, Julia! Je hoopt det het natuurlijk niet gebeurt maar op dit moment is het helemaal vervelend. -O-

cathyenbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 10:46

Hello! Ik meld me ook als dat goed is :)

Ik ben Cathy en heb me volgens mij vorig jaar in het vorige topic een keer voorgesteld, maar ben helaas het topic uit het zicht verloren en nu kwam ik toevallig deze tegen! :D

Ik begin volgende week met 4 VWO. Mijn profiel is Natuur en Gezond, met Economie als extra vak.
Verder heb ik een New forest pony Beau, super lieve merrie. Samen zijn we M2 dressuur en van de winter hoop ik misschien een keertje Z te starten.

Mijn rooster krijg ik pas volgende week, net als mijn boeken :roll:

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:09

mag ik me ook melden?

ik ben Lou-Elle, ik begin in september met 4 VWO. ik heb een CM/EM profiel. kleine film/tv serie verslaving. we hebben hier een kleine kudde van paarden rond lopen, een tinker merrie met veulen, twee haflingers en een oude fjord (allemaal merries.)

ik krijg m'n boeken als het goed is volgende week maar heb nog geen idee wanneer ik m'n rooster krijg.

DxFellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:28

Ik meld me ook ! :D
Ik ben Dagmar en begin over 2 weekjes met gymnasium 4. Ik denk dat het een zwaar jaar gaat worden.. Maar je moet er iets voor over hebben om je vwo-diploma te halen toch ;)
Ik heb voor NG gekozen met wisB, natuurkunde en Spaans :)
Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan :)

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 12:05

Leuk al die nieuwe mensen!
Gaaf Dagmar dat je Spaans hebt!

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 12:41

Welkom iedereen!
Wat naar Julia, beterschap :(:)

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 13:47

Welkom Dagmar, Lou-Elle (bijzondere naam, mooi!) en Cathy!

Ik ben weer terug van school, bid even met me mee dat ik bij bio2 zit en ik heb een fantastisch rooster! Daar zou ik absoluut mee kunnen leven :D