Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dan is de boel zelf oplossen wel sneller ja.
Je probleem is op dat ogenblik wel opgelost, maar ja, het blijft wel terugkeren natuurlijk. Maar om nou een IT-persoon op elke dienst te gaan neerplanten is ook niet haalbaar. Als iedereen een persoonlijke tablet heeft kan je die nog even uit handen geven zodat IT ermee gaat knutselen, mits je dan die van een ander even kan gebruiken (of een reservetoestel voor zo'n situaties).
In totaal hebben er 32 mensen de vragenlijst online ingevuld en ik heb nog 19 papieren versies die ik dan zelf heb toegevoegd ivm de statistieken, dus 51 deelnemers. Daar kan ik alweer een eindje mee vooruit

Dus, daar moet wat op gevonden worden!
Ze was al aardig aan de alzheimer, maar het gaat weer even wat sneller. Mij herkent ze al meer dan een jaar niet meer, mama (meestal) wel. Dat is de laatste dagen echter ook flink verminderd, ze slaapt erg veel en gesprekken zijn bijna niet meer te volgen. omdat ze gewoon over dingen praat die er niet zijn, of niet met de juiste woorden. Zo noemde ze een bos bloemen een gele hond vandaag. En de reflex om zelfstandig te eten is sinds een paar dagen ook bijna helemaal verdwenen.
Heb ik op stage ook nog mee rond mogen karren. Elke keer als je de ronde moest doen voor parameters kon je er op aan dat de batterij leeg was omdat niemand tussendoor had opgeladen.
En ik vond het een hel om daarmee een kamer binnen te moeten rollen omdat je amper tussen het bed, muur en tafel door kon. Laat staan tussen 2 bedden op een 2-persoons.