Char_lotte schreef:Ik doe ook TTO! In de derde klas mijn CAE examen gehaald, en volgend jaar (hopelijk) mijn IB. Ik vind het heel leuk!
Wat is IB?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fleur_a schreef:Char_lotte schreef:Ik doe ook TTO! In de derde klas mijn CAE examen gehaald, en volgend jaar (hopelijk) mijn IB. Ik vind het heel leuk!
Wat is IB?
Ik heb deze gedaan (English B HL) https://ibpublishing.ibo.org/live-exist ... &chapter=4)
) vanaf 4vwo kreeg ik alles weer in het Nederlands, en was alleen Engels op een hoger niveau dan de reguliere klas. Helaas is mijn Engels daardoor wel slechter geworden want als je alle lessen in het Engels krijgt gaat het zo veel beter! Nu ga ik inmiddels over naar 6VWO en hoop ik ook volgend jaar mijn IB te halen
iirrssjjee schreef:TTO is niet zo nieuw toch? Ik heb het namelijk ook gedaan en ben nu 22... Bestaat dus al een jaar of 10, op mijn oude school iig. Ik was namelijk de eerste lichting. Nog veel problemen ook gehad dus daardoor haha.
Heb in de 3e m'n CAE niet gehaald en dit jaar opnieuw gedaan dus nu aan het wachten op de uitslag. Ga ook voor m'n IB, qua vak heb ik het dit jaar afgerond met een 8 en ik vind het ook heel erg leuk!