Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Of als je lief bent in mijn tweede bed 
Vrachtwagens, trekkers, quads, het maakt ze allemaal niks uit! 
Jij? 

Naomi_King schreef:Phoe euhh.. Op dit moment trouwens in NoordHolland op vakantie maar de mijne staat sws gewoon in de wei waar schaduw is, en als ik thuis ben doe ik rustig aan en regelmatig afspoelen.Jij?

). Ennuh, ik heb een beetje een talenknobbel.. Maar voor de andere vakken sta ik er ook goed voor 
Ik rijd een beetje dressuur en verder recreatief met Missy (paard dat ik rijd), want die is al wat ouder. Met Happy (het jonkie) wil ik wat serieuzer dressuur gaan rijden en ook gaan crossen als dat kan! Met Larissa (shetlander) wandel ik veel, ook spring ik af en toe vrij of longeer ik haar. Larissa is trouwens voor ongeveer een maand ergens anders heen verhuisd omdat ze niet op het land mag als het gras daar nog vers is..]
Wat is je naam? Joyce?
(met een s op het einde
)
Jeejj ik je woont als -enige volgens mij- dichtbij! Noujaa, een beetje dan haha.
Haha. Leuk zeg, 3paardjes! Ben niet een beetje jaloers ofzo hoor!
Hannah_Kika schreef:Naomi_King schreef:Phoe euhh.. Op dit moment trouwens in NoordHolland op vakantie maar de mijne staat sws gewoon in de wei waar schaduw is, en als ik thuis ben doe ik rustig aan en regelmatig afspoelen.Jij?
Ik wacht je wel op, dan kunnen we het laatste gedeelte samen afleggen![]()
Ohja, tentje voor onderweg natuurlijk, reserveer je alvast een stal?
) Ja is een hele leuke school!Naomi_King schreef:Hee wat gezellig! welkomm!!![]()
Wat leuk dat een aantal van jullie ook houden van fotografen!! Ik ook haha.
@M_nouska klinkt wel leuk, zo'n school! Is dat t ook zo?Jeejj ik je woont als -enige volgens mij- dichtbij! Noujaa, een beetje dan haha.
@Joysieee Tjeejj een 8,3Haha. Leuk zeg, 3paardjes! Ben niet een beetje jaloers ofzo hoor!
Hannah_Kika schreef:
Ik wacht je wel op, dan kunnen we het laatste gedeelte samen afleggen![]()
Ohja, tentje voor onderweg natuurlijk, reserveer je alvast een stal?
Doen wee! Waar spreken we af?!
M_nouska schreef:Uum... Ik probeer het kort uit te leggen.
Ik zat 2 jaar in een havo/vwo klas in plaats van 1 jaar. Ik heb heel veel creatieve vakken (dans, textiel, hout, metaal, koken, tuin, muziek, koor, tekenen, toneel en nog een paar)
De school wil dat je jezelf mag zijn en het staat centraal dat je word wie je bent. We doen niet alles met ons hoofd maar ook met onze handen. we gaan vaak op kamp (1 x per jaar)
We hebben elke ochtend, 3 weken lang periode van een bepaald vak (wiskunde, geschiedenis, biologie, aardrijkskunde etc) in die 3 weken maak je een eigen periode schrift waar je ook uit leert voor je periodeproefwerk. Ik heb (nog niet) biologie, geschiedenis, aardrijkskunde als vak gehad, alleen als periode. Na school heb ik eigenlijk nooit huiswerk, alleen leerwerk. Vanaf de negende (de derde) krijgen we veel cultureel, sociaal, politiek en economisch en dan krijg ik stage (weet niet of dat voor de vwo klassen is)
Weet niet of je het snapt

?