Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Piekosjj schreef:Ik heb na lezen van je OP gestemd op 'overige -> trensbit'. Met overige bedoel ik dan de Micklem. Helaas heb ik deze niet in bezit maar ik wil deze al wel heel lang! Lijkt me echt het meest ideale hoofdstel

xniieeenke schreef:Ik zou graag willen antwoorden en je helpen, want enquetes zijn idd erg belangrijk, maar heb er te weinig verstand van
Mijn zus verspreid het onder kennisen en op het werk van vaderlief, kan jij zoiets ook niet doen?
.
_l_amanda_l_ schreef:smurffie schreef:Stang vind ik absoluut overbodig, rijden met kracht lukt toch niet.
Daargelaten dat andere takken van paardensport niet per sé kracht zètten op een stang (westernruiters, menners, WE-ers..)![]()
Heeft het nut je enquete op FB te delen, of hou je het liever binnen Bokt?
. _l_amanda_l_ schreef:smurffie schreef:Stang vind ik absoluut overbodig, rijden met kracht lukt toch niet.
Daargelaten dat andere takken van paardensport niet per sé kracht zètten op een stang (westernruiters, menners, WE-ers..)![]()
Heeft het nut je enquete op FB te delen, of hou je het liever binnen Bokt?

Niqui schreef:Hier een Micklem multi hoofstel met trens. Gestemd op Leer, overige/geen neusriem, trens. (Micklem heeft trouwens) wel een neusriem.)
Mariett schreef:Klopt! Waar vind je zelf dat hij het beste past? Ik dacht dat hij wel bij 'overige neusriem' past, aangezien hij wel echt op een andere manier is vormgegeven dan een normale neusriem. Vandaar dat ik bij een Micklem overige/geen aanraad
Mariett schreef:Persoonlijk deel ik hem niet op facebook, omdat ik dan zó veel bitloos-stemmers (ik heb veel NH vrienden) krijg dat de stemming niet meer representatief worden, wat ik wel graag wil. Kan je ook op bokt enquêtes stemmen zonder een boktaccount? Nee toch? Anders zou het wel waardevol zijn om hem te delen natuurlijk
Nee, denk het niet, maar ik heb bv. wel veel FB-vrienden die wel een boktaccount hebben maar nooit bij [STW] kijken..