Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maeve schreef:Ben ik ook zeker van plan! Ik vind dit echt van de zotte, helemaal dat niemand blijkbaar weet waarom het is ingehouden en dat ik er helemaal geen bericht van heb gehad. Waarschijnlijk een fout van hen omdat ik twee contracten heb bij dezelfde werkgever, dan geldt de loonheffingskorting gewoon voor beide zei dat meisje.
Ik wacht af en anders hang ik zo weer aan de telefoon
Maeve schreef:Ik wist het niet zeker bij het invullen van dat formulier dus ik heb er een briefje bij gedaan dat ik nog een ander contract heb bij dezelfde werkgever. Overigens heb ik dat contract nog maar drie maanden dus ik neem niet aan dat t dan al over een onterechte 600,- zou gaan... Ik wacht af.
Suzanne F. schreef:Maeve schreef:Ik wist het niet zeker bij het invullen van dat formulier dus ik heb er een briefje bij gedaan dat ik nog een ander contract heb bij dezelfde werkgever. Overigens heb ik dat contract nog maar drie maanden dus ik neem niet aan dat t dan al over een onterechte 600,- zou gaan... Ik wacht af.
Nou dat zou heel goed kunnen. Je loonheffing kan zeker wel 600 euro zijn over 3 maanden.
Je mag korting aanvragen over 1 werkgever. En ja, je hebt nu 2 contracten bij dezelfde werkgever maar ik denk niet dat dit mag. Ik denk dat je over 1 baan maar korting mag krijgen.
har166 schreef:twee contracten bij 1 werkgever kan maar je mag maar over 1 contract loonheffing. Dat probleem had ik vorig jaar ook en toen moest ik 533 euro terugbetalen aan de belasting.