Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iris82 schreef:Daar ben ik dus wel erg benieuwd naar! Waarom verschrikkelijk?
Maar assistentes, praktijkondersteuner, huisarts.. Nee ik pas. Als huisarts heb je ook niet veel pauze, alleen rond een uur of 1. Je begint om 8 uur 's morgens al en gaat door tot een uur of 5. Een huisarts heeft een ontzettend volle agenda, dus ze hebben nooit rust aan de kont. zodiacje schreef:Ik zou wel een dagje mee willen lopen op een filmset van een grote Hollywood productie.
Ben groot film fan en lijkt mij zo interessant om te zien hoe ze dat nu allemaal maken. Wel een film met sexy acteur dan natuurlijk

kun je mooi een kijkje achter de schermen nemen.
was erg interessant! Is wel alweer jaren geleden. En ik had een beetje geluk dat we opgeroepen werden om naar een paard te gaan, wel zo leuk natuurlijk 
Free2 schreef:WildDreams schreef:bij de politie of een dag op de militaire kazerne of tijdens een oefening lijkt me wel heel gaaf
Ja zo'n dag bij het leger lijkt me ook supergaaf! Met zo'n uitrusting zo'n oefening doen of over de stormbaan rennen
StonedRomy schreef:Ik ga deze zomer een weekje meelopen bij een deeltjesversneller. Wil er ook later gaan werken, dus kijk er heel erg naar uit!
xJolijn schreef:zodiacje schreef:Ik zou wel een dagje mee willen lopen op een filmset van een grote Hollywood productie.
Ben groot film fan en lijkt mij zo interessant om te zien hoe ze dat nu allemaal maken. Wel een film met sexy acteur dan natuurlijk
Hollywood is erg lastig, maar als je film/televisie leuk vind kun je in NL ook wel meelopen hoor
Of ga een dag figureren, vooral series hebben vaak een tekort aan (enthousiaste) figurantenkun je mooi een kijkje achter de schermen nemen.
Dierenarts wilde ik altijd meelopen en heb ik ook een dag gedaanwas erg interessant! Is wel alweer jaren geleden. En ik had een beetje geluk dat we opgeroepen werden om naar een paard te gaan, wel zo leuk natuurlijk
Politie lijkt me wel gaaf. Een volleerd/werken restaurator (kunst) ook.