Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cas123 schreef:2 vriendinnen hebben erg veel respect voor mij maar de andere die vind dat ik me aan stel en ze is vaak enthousiast en dan trekt ze je gewoon mee.
Cas123 schreef:2 vriendinnen hebben erg veel respect voor mij maar de andere die vind dat ik me aan stel en ze is vaak enthousiast en dan trekt ze je gewoon mee.
Doubtless schreef:Ik zou ook niet meegaan. Het sprookjesbos is niet zo groot. Naar mijn idee bestaat de Efteling voornamelijk uit dingen waar jij niet in kan nu. Zou het daarom aan me voorbij laten gaan.

grootste deel sta je toch in de rij
maar dan moet je wel discipline hebben om echt aan je gezondheid te denken en niet toch te gaan omdat je er toch ventbentventbent.
)
sprookjes bos vind ik persoonlijk geweldig maar mijn vriendinnen niet. En om nou in me eentje te gaan
ik ben wel iemand die niet graag in de weg staat. Ik wil niet de schakel zijn dat mijn vriendinnen het niet leuk hebben gehad omdat ik er niet in mag of ik iets anders wil doen.... vind dit een lastige jaime_andrea schreef:Ik zou mee gaan..maar dan in een rolstoel. Hoef je EN niet te lopen en het voordeel daar aan is dat je bij een attractie niet in de rij hoef te staan en zo net je vriendinnen heeeeel veeel attracties kunt doen die jij wel kan doen (en ff heel slecht gedacht...wil jij niet in de python en zij wel...dan leen je toch ff je rolstoel uit)
Zie het gewoon als een dagje uit..
sallandval schreef:Doubtless schreef:Ik zou ook niet meegaan. Het sprookjesbos is niet zo groot. Naar mijn idee bestaat de Efteling voornamelijk uit dingen waar jij niet in kan nu. Zou het daarom aan me voorbij laten gaan.
Hoe vaak ben jij in de Efteling geweest en met wie?
Het sprookjesbos is niet zo groot in m2 misschien maar ik ben er toch regelmatig verdwaald (ondanks dat ik al tientallen keren geweest ben). 28 sprookjes inmiddels! Daar kun je je makkelijk een dag vermaken hoor!
Maar veel pubers gaan alleen maar voor de adrenaline, dat is waar!
Dreamybol schreef:jaime_andrea schreef:Ik zou mee gaan..maar dan in een rolstoel. Hoef je EN niet te lopen en het voordeel daar aan is dat je bij een attractie niet in de rij hoef te staan en zo net je vriendinnen heeeeel veeel attracties kunt doen die jij wel kan doen (en ff heel slecht gedacht...wil jij niet in de python en zij wel...dan leen je toch ff je rolstoel uit)
Zucht, en hierom moeten mensen die écht wat mankeren tegenwoordig in een boel pretparken met een doktersverklaring of invalidenparkeerkaart komen, omdat ze anders niet geloofd worden. Bewijzen dat je ziek bent, omdat anderen het zo lekker makkelijk vinden om iets te veinzen om maar niet in een rij te hoeven staan.
Wil je mijn 'voordelen', dan neem je mijn ziekte er ook maar bij!
Dreamybol schreef:jaime_andrea schreef:Ik zou mee gaan..maar dan in een rolstoel. Hoef je EN niet te lopen en het voordeel daar aan is dat je bij een attractie niet in de rij hoef te staan en zo net je vriendinnen heeeeel veeel attracties kunt doen die jij wel kan doen (en ff heel slecht gedacht...wil jij niet in de python en zij wel...dan leen je toch ff je rolstoel uit)
Zucht, en hierom moeten mensen die écht wat mankeren tegenwoordig in een boel pretparken met een doktersverklaring of invalidenparkeerkaart komen, omdat ze anders niet geloofd worden. Bewijzen dat je ziek bent, omdat anderen het zo lekker makkelijk vinden om iets te veinzen om maar niet in een rij te hoeven staan.
Wil je mijn voordelen, dan neem je mijn ziekte er ook maar bij!
Cas123 schreef:Het punt is dat ik niet van mijn vriendinnen kan verlangen dat ze bij mij blijven of iets. Lopen of lang staan krijg ik pijn aan mijn rug en knieën ik kan het gewoon weg nietsprookjes bos vind ik persoonlijk geweldig maar mijn vriendinnen niet. En om nou in me eentje te gaan
ik ben wel iemand die niet graag in de weg staat. Ik wil niet de schakel zijn dat mijn vriendinnen het niet leuk hebben gehad omdat ik er niet in mag of ik iets anders wil doen.... vind dit een lastige
Goof schreef:Heb je toffe docenten die met de schoolreis mee gaan?
Wat je nog kan doen is afspreken dat je vriendinnen 's ochtends 2 uur pakken om alle 'heftige' dingen te doen, dat jij vraagt of je bij je docenten een bakkie koffie mee mag drinken en de rest van de dag zou je dan met je vriendinnen op pad kunnen.