Wel krijg ik 150% en mn uren terug in vrije tijd op de feestdagen zoals 2e kerstdag (eerste niet), 2e paasdag ed.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:Arc_En_Ciel schreef:Iedereen is toch vrij op 5 mei?
Tuurlijk niet.
Of denk je dat alle ziekenhuizen dan dicht zijn en de patiënten zichzelf moeten bedruipen'u weet de OK te vinden he meneer Jansen als u een spontane bloeding krijgt?'
Mijn man is ook niet vrij, is een gewone dinsdag volgens zijn cao. Dus geen cent extra
Arc_En_Ciel schreef:Jeetje, sorry hoor, dat ik iets niet weet. Veel plezier met werken op 5 mei, chagrijnige zeurmiepen
niet zo zeuren hoor om een grapje 
maar kon het niet laten om er een leuk voorbeeld bij te bedenken
zag het helemaal voor mij 
)
vuurneon schreef:Sorry dat wij een beetje humor erin gooidenniet zo zeuren hoor om een grapje
Geeft niet dat je het niet wistmaar kon het niet laten om er een leuk voorbeeld bij te bedenken
zag het helemaal voor mij

Leprycorn schreef:Rare is dat mijn tandarts wel open is op 5 mei. Die hebben het niet gemeld staan in het CAO blijkbaar. Verbaasd mij echt. Normaal gesproken zijn die ook om de haverklap dicht, net zoals banken en overheidsinstellingen
Heb 5 mei een afspraak staan. Hoef ik mooi geen halve snipperdag in te leveren voor mijn afspraak zoals normaal altijd wel. Kwam mooi uit.
flappie28 schreef:Wij hebben ook geen cao en werken gewoon op 5 mei. (medische groothandel) DHL haalt alleen de pakketten niet op, want die rijden niet die dag.