Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kwii schreef:Misschien kun je kijken naar dierverzorging? Of hondentrimmer?
Ik zat in begeleiding omdat ik gestopt was met MBO, en er werd mij sterk afgeraden om havo te gaan doen. En nu ben ik er toch mee bezig, en tegen alle verwachtingen in ga ik het halen.
Bijles nemen in rekenen en... Ga er voor!
vuurneon schreef:Hondentrimmer zou ik nooit doen als beroepsopleiding, leuk om later als hobby erbij te pakken.
purny schreef:Je kunt bijles nemen voor rekenen en je begint echt niet gelijk met zuurstof. Waar ik mee begon tijdens mijn opleiding was tabletten. Bijvoorbeeld:
1 tablet paracetamol bevat 500 Mg. Mw moet per keer 750 mg hebben. Hoeveel tabletten geef je?
Het is even vechten maar ook basisrekenvaardigheden komen aan bod. Zolang je maar aan jezelf gelooft kom je er wel al is het met enige drempels
sabrinagirl schreef:purny schreef:Je kunt bijles nemen voor rekenen en je begint echt niet gelijk met zuurstof. Waar ik mee begon tijdens mijn opleiding was tabletten. Bijvoorbeeld:
1 tablet paracetamol bevat 500 Mg. Mw moet per keer 750 mg hebben. Hoeveel tabletten geef je?
Het is even vechten maar ook basisrekenvaardigheden komen aan bod. Zolang je maar aan jezelf gelooft kom je er wel al is het met enige drempels
Das 1,5 tablet denk ik![]()
Hondentrimster lijkt me leuk
Zorg ook
Of iets met honden