Doe mee aan een virtual reality onderzoek met de oculus rift

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Paisano

Re: Doe mee aan een virtual reality onderzoek met de oculus rift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 19:50

Nee, helaas, we onderzoeken alleen vrouwen, sorry! Maar jij bent van harte welkom :D

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 19:52

Dit lijkt me wel hilarisch..
Ik kan doordeweeks, maar kom wel vanuit Alkmaar en na 1.5 uur weer terug, lijkt me dodelijk saai in de trein continu!
Ik houd het in ieder geval even in gedachte! :D

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 19:57

Ah, wat een tof onderzoek!
Bij wie doe je het onderzoek? Mag ook in PB!

Ik ben vaak op donderdag in Utrecht, misschien kan ik je dan ook een x helpen. Is nog even onder voorbehoud, want ik krijg een hele drukke periode.

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 19:59

Ahhh, dat gaat hij jammer vinden. Hij vindt de Occulus Rift gewoon heel leuk. Dan kom ik gewoon zelf. Wat is voor jou een handige manier van tijd en datum afspreken? Via dit topic? Pm? Telefoon? Roept u maar.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-15 08:24

Vorige week heb ik al een bokker gehad en voor morgen staan er weer een paar gepland +:)+ Als het goed is zitten we bijna aan de benodigde hoeveelheid proefpersonen. Maar een paar extra is natuurlijk wel zo veilig. Zijn er toevallig bokkers die volgende week dinsdag 19/5 na 12u langs willen komen? :D

Morgen om 13.30u heb ik ook nog een gaatje, mocht er toevallig iemand in de buurt zijn!

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 08:45

Doordat er helaas wat afzeggers zijn geweest, komen we toch nog een klein groepje mensen te kort. Zijn er toevallig nog bokkers die deze week graag mee willen doen? :)

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-16 11:56

Voor alle bokkers die me met mijn bacheloronderzoek geholpen hebben of daar interesse in hadden, hier nog een kijkje in het nut van dit soort onderzoek: NOS op 3. Voor anorexiapatiënten: je eigen lichaam door een roze bril. Anouk Keizer is mijn scriptiebegeleidster geweest en onderzoekt of ze het lichaamsbeeld van anorexiapatiënten kan beïnvloeden door middel van virtual reality. Antwoord: ja, dat kan dus! :j

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 12:21

Zou zo mooi zijn als dit een goed hulpmiddel is om deze nare ziekte te kunnen overwinnen.en fijn om te horen dat het dus daadwerkelijk iets helpt