Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik meld me vrijwel nooit ergens ziek, ga altijd door. Toen ik opstond dacht ik nog, dit red ik wel. Maar intussen voel ik me alleen maar beroerder. Een ander kan inderdaad niet voelen wat ik voel. Ik vroeg het me alleen af omdat dit pas mijn tweede werkdag zou zijn. Maar ik weet zelf natuurlijk het beste hoe ik me voel en ik trek het echt niet om op kantoor te zitten. Overigens is dit gewoon een bijbaan waar ik via via ben aangenomen, er was geen vacature.
. Als ik het minste gevoel had dat ik het zou kunnen proberen zou ik gaan, naar huis kan altijd nog. Beterschap iig!
Ik heb als regel: Het moment dat ik niet meer kan lopen blijf ik ziek thuis. Als je wel op jouw pc thuis kunt zitten dan kan je ook gaan werken. Tegen hoofdpijn bestaan er pillen genoeg. DeMolenhoek schreef:Gewoon gaanIk heb als regel: Het moment dat ik niet meer kan lopen blijf ik ziek thuis. Als je wel op jouw pc thuis kunt zitten dan kan je ook gaan werken. Tegen hoofdpijn bestaan er pillen genoeg.
imd schreef:DeMolenhoek schreef:Gewoon gaanIk heb als regel: Het moment dat ik niet meer kan lopen blijf ik ziek thuis. Als je wel op jouw pc thuis kunt zitten dan kan je ook gaan werken. Tegen hoofdpijn bestaan er pillen genoeg.
Zo doe ik het ook ja, niet meer op mn benen kunnen staan is ziek. In alle andere gevallen, gewoon proberen. Ben ook weleens door een collega naar huis gestuurd inderdaad
DeMolenhoek schreef:Gewoon gaanIk heb als regel: Het moment dat ik niet meer kan lopen blijf ik ziek thuis. Als je wel op jouw pc thuis kunt zitten dan kan je ook gaan werken. Tegen hoofdpijn bestaan er pillen genoeg.
Mloei schreef:Ik vind dat jij alleen kan voelen of je zo beroerd bent, dat je niet kunt werken. Als het niet gaat, dan niet. Je gaat toch niet naar je werk om dan als nog weggestuurd te worden? Mijn baas is blijer als ik op tijd bel, zodat er vervanging kan komen, als dat ik doorwerk met een ziek hoofd en er midden op de dag van alles geregeld moet worden. Maargoed, ik sta dan ook voor de klas.
Maiske schreef:Hoofdpijn valt bij onder de categorie loopneus....
Hoop dat je niet van plan was dat als reden te geven, dan hoefde je voor mij niet meer te komen.
Sorrie maar met een dergelijk arbeidsmoraal kom je in mijn allergie.
DeMolenhoek schreef:Gewoon gaanIk heb als regel: Het moment dat ik niet meer kan lopen blijf ik ziek thuis. Als je wel op jouw pc thuis kunt zitten dan kan je ook gaan werken. Tegen hoofdpijn bestaan er pillen genoeg.
[/quote]
[/quote]Maiske schreef:Hoofdpijn valt bij onder de categorie loopneus....
Hoop dat je niet van plan was dat als reden te geven, dan hoefde je voor mij niet meer te komen.
Sorrie maar met een dergelijk arbeidsmoraal kom je in mijn allergie.