GEZOCHT DE ultieme 1 april grap voor een leraar!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:21

Zorgen dat iedereen een briefje meeneemt zodat niemand hoeft te gymen?

ik vond dit wel een erg mooie grap;
https://www.youtube.com/watch?v=R9rymEWJX38

Kaus schreef:
Best die wij ooit hebben gedaan.
Teken een stip op het bord. Heel klein, leraar mag het niet opvallen. Elke keer dat de leraar voor die stip gaat staan geven jullie hem een staande ovatie. Wanneer hij weer voor de stil weg is doe je weer helemaal normaal. :D

Die is echt geweldig :') Zou bijna naar school willen hiervoor morgen

MadelindeRooz je kan vast ook wel dingen met je leerlingen uit halen :D

Tinkertje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:21

Kaus schreef:
Best die wij ooit hebben gedaan.
Teken een stip op het bord. Heel klein, leraar mag het niet opvallen. Elke keer dat de leraar voor die stip gaat staan geven jullie hem een staande ovatie. Wanneer hij weer voor de stil weg is doe je weer helemaal normaal. :D

Haha die is leuk!

Han21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 20:21

ik lig hier helemaal dubbel _/-\o_ MarlindeRooz, ik zal je wel vertellen hoe t is verlopen :o

Han21

Re: GEZOCHT DE ultieme 1 april grap voor een leraar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 20:24

oke, we gaan bidden tijdens levensbeschouwing, tijdens gym een briefje, tijdens bio de stip en tijdens techniek de kat :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:25

Het geluid van de beamer op z'n hardst zetten. =:)

Alle stoelen en tafels in een leeg lokaal ernaast zetten.

Folie in de deuropening.

Gymen in jullie zwemkleding.

Ik ben niet goed in grappen bedenken. :')

JustFenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:26

Wij hebben ooit een grap uitgehaald met een docent, die de hele school daarna wist.
We hadden de dag erna een toets, en hadden haar laten geloven dat dat tijdens haar les was. Dus gelijk tafels uit elkaar en proefwerkpapier pakken. Doen alsof je alles nog even snel door leest. Ze is wel 3 keer gaan kijken of die toets er lag. Bij de laatste keer dat ze weg ging op het bord 1 april geschreven. Waarna ze dat nog even is gaan vertellen aan alle docenten die voor haar aan het zoeken waren. Die dag kon niemand die grap meer doen, en de jaren erna stonden wij bekend als de klas met de leuke 1 april grap.
Moet dus wel een docent hebben die lichtelijk gevoelig is voor dit soort dingen. Bij hele strenge docenten werkt het niet.

HeartOfHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:39

Zorgen dat je de afstandsbediening van het digibord hebt en tijdens de uitleg het bord steeds uitzetten.

Tijdens de lessenwissel gaan halzwemmen:
https://m.youtube.com/watch?v=lKwfezS-iV4
Niet echt een grap maar genoeg om zo'n wtf moment te creëren :')

Onze leraar gym heeft geprobeerd de grap "roze gym" uit te halen. De hele klas moest in het roze komen gymmen, als je daar een foto van zou maken en zou insturen zou je kans maken op een PlayStation 4, beweerde hij. Gelukkig hadden we op tijd door dat het 1 april was, anders had hij nu foto's van ons in het roze door de school gehangen :')

Veel plezier morgen alvast! :)

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:45

Ik kwam net op Facebook iets tegen van een plaatje (zwart) van een kakkerlak uitprinten en dan uitknippen, en deze dan in een lamp plakken, maar zou ook leuk zijn deze dan net op dat dingetje waar het beeld uit komt van de beamer zou zitten. Dan zie je wanneer je de beamer aanzet een enorme kakkerlak op het digibord verschijnen. Ik met mijn vreselijke angst voor alle kleine beestjes hier op de wereld zou alles bij elkaar schreeuwen, maar dan moet je docent wel een afkeer tegen kleine beestjes hebben natuurlijk.. :o

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:46

Er bestaat zon app dat je het bord kan hacken maar weet even niet hoe die heet, misschien kan google je helpen.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:00

jammer dat ik dit nu pas ontdek maar ik vind deze echt geweldig

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:04

gabixcoen schreef:
Wij lieten iemand naar de wc gaan met de telefoon en die belde iemand uit de klas. Die zogenaamde moeder, zei dan dat ze op het schoolplein stond met pizza´s. Dus iedereen rennen... waren er luistertoetsen. Maar hij was wel geslaagd, de docent trapte er helemaal in. :')

Edit:
Iejoor schreef:
Hebben jullie en toets? > zeggen dat jullie dachten dat het een grap was!

Bij ons lukt dat niet altijd, de docenten zetten meestal bij de toets op 1 april: Geen grap. :Y)

Dit dus :Y)

Afbeelding

_black_rose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:20

De klok verzetten en het geluid van de bel opnemen en afspelen?

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:29

Docent hier.... je moet wel echt met iets leuks of creatiefs komen want het enige wat ik ( en veel andere docenten ) denk is ' wat zijn die kinderen hyper ' en die 1 april grappen waar ze soms mee aan komen zetten werken alleen maar averechts op mn humeur want ik ga gewoon de les draaien. Dus briefjes en toetsen verschuiven vallen echt niet onder grappig... wees crea!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:31

har166 schreef:
Docent hier.... je moet wel echt met iets leuks of creatiefs komen want het enige wat ik ( en veel andere docenten ) denk is ' wat zijn die kinderen hyper ' en die 1 april grappen waar ze soms mee aan komen zetten werken alleen maar averechts op mn humeur want ik ga gewoon de les draaien. Dus briefjes en toetsen verschuiven vallen echt niet onder grappig... wees crea!

Op deze reactie zat ik net te wachten. Ik heb mij eens verschoven in het leraar zijn, wil dit immers zelf ook worden, maar ik zou sommige grappen die ik voorbij heb zien komen inderdaad niet erg waarderen en zou ook voor mij averechts gaan werken.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:38

Leerlingen in mijn stageklas (groep 8 SBO) gaan sowieso morgen een grap uithalen door zogenaamd naar de wc te gaan en dan met de telefoon in de chillruimte bellen naar ons lokaal, waardoor de leerkracht opneemt en dan gaan ze gekke geluiden maken aan de telefoon, of net doen of ze iemand anders zijn :+
Die grap hebben ze al best vaak uitgehaald, maar morgen komt er een invalleerkracht bij wie ze het nog niet gedaan hebben :') Dus 1 + 1 =....

Of plakband (of doorzichtig tape) spannen in de deuropening. Dat zien ze dan niet bij het naar binnen lopen. Waardoor ze tegengehouden worden door het plakband/schrikken daardoor xD Dat gaan ze ook sowieso doen.

Een leerling zei vanmiddag dat hij de klok een uur achteruit wilde doen morgen. Dus ik zei toen van: maar dan moet je wel een uur langer op school zitten.
Toen vond ie het toch niet zo'n goed idee _O- Denk niet dat ie er op komt om hem dan een uur vóóruit te zetten.

Gelukkig ben ik er morgen zelf niet. En op mn opleiding zullen ze niet zo flauw zijn.

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:07

Hier alleen leraren die denken dat we geen hersens hebben...krijgen we ineens eenn brief over schooluniformen :j

E mijn ak docent heeft net een heel verhaal opgehangenn over dat ie vanaf 1 juni op universiteit gaat werken en dat hij dan bij ons weggaat. De hele klas (7 leerlingen O:) ) geloofde hem alleen ik heb minn twijfels uitgesproken en toen bleek dat ik gelink had _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 16:33

laraxXxemma schreef:
[ Video ]

jammer dat ik dit nu pas ontdek maar ik vind deze echt geweldig

_Floortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 16:34

Nou onze leraren werden helemaal gek! We hebben heel veel grappen uitgehaald en ze zijn super gelukt! :D
Hoe is het bij jullie gegaan?

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 16:41

Wat heb je
Gedsan floor

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 16:50

Als je een plakbandje onder de computermuis doet, doet de muis het niet. Bij sommige leraren is dat wel een leuke :')
Onze leraar was zo dom geweest om te zeggen dat als je de elektriciteit in de hele school(best kleine basisschool) eraf haalt, dat dat er zonder problemen ergens weer opgezet wordt. Dus wij hadden geregeld dat iemand 'ziek' thuis was, maar dat diegene 10 minuten nadat de bel ging diegene op school zou komen en de elektriciteit eraf haalde. Onze leraar deed mee met het plan, die zei dat diegene 'ziek' mocht zijn. Iedereen was helemaal gek geworden, na 10 minuten deden we het er zelf weer op en kregen we ook geen problemen.
Dit moet je alleen doen als je zeker weet dat de elektriciteit er makkelijk af EN op gaat! Wij hebben toestemming gekregen van onze leraar, dus waren wij er wel zeker van. Dit had ik vorig jaar gedaan, iedereen vond het super creatief :')

Han21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 16:56

Bij ons was t n heel geslaagde dag :D
Om te beginnen bij levensbeschouwing: Arme man hebben we maar met rust gelaten, hij keek zo droevig toen ie de klas binnenkwam :Y)
Toenn.... O&O,, Iedereen in het magazijn gaan zitten toen ie even weg was, kwam ie terug, hebben wij hem helemaal horen vloeken :') Ging ie weer weg om ons te zoeken, en wij weer doodnormaal in het lokaal gaan zitten, hij kon er wel om lachen :D
Toen kwam biologie: Het verhaal van de stip :Y) Steeds als ze dus voor de stip stond kreeg ze een staande ovatie, en we hadden namenbingo. Iedereen moest een lijstje met 9 namen maken en steeds als ze de naam noemde mocht je die afstrepen. Uiteindelijk riep om de minuut iemand bingo, en we hadden afgesproken dat als je bingo had je op de tafel moest gaan dansen, en dit werd nog gedaan ook *\o/*
Daarna, laatste 2 uur hadden we gym... Ongeveer de helft van de klas had een briefje bij met gymspullen vergeten, en de andere met een reden waarom hij/zij niet kon gymmen... Je moest zijn hoofd zien toen we een voor een aan kwamen zetten :')
Eigenlijk heeft geen een leraar iets bij ons gedaan.. Dit viel ons een beetje tegen :') :')

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 16:57

laraxXxemma schreef:
Zorgen dat iedereen een briefje meeneemt zodat niemand hoeft te gymen?

ik vond dit wel een erg mooie grap;
https://www.youtube.com/watch?v=R9rymEWJX38

0hh heerlijk...

ik zou dan een jongen laten bellen..

'ik sta in het ziekenhuis, je moet even gaan zitten.. Zit je? ja? ik uh, heb een soa opgelopen en ik denk dat jij je ook even moet laten checken'..

grijnss en dan kijken hoe de leraar reageert..

Vooral als dan drie jongens opstaan onder luid gevloek. 'wtf, dan moet ik mij dus ook laten checken?'.
Waarop vijf meiden hun schooltas naar die drie jongens zwiepen en gaan vragen hoe ze dan zo'n test moeten laten doen..

wedden dat je die docent aan het huilen krijgt?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:05

har166 schreef:

Docent (to be) hier.... Sommige grappen die hier zijn voorgesteld zou ik ook echt niet leuk vinden. Doorzichtige folie over de wc bijv. nee bah, dat is gewoon ronduit smerig.

Ik kan zelf wel de humor inzien van die kat, watervaste stift gaat er prima vanaf als je er met whiteboardmarker over heen gaat, de stip op het bord vind ik ook wel leuk. Maar verder, sorry sommige zijn gewoon geen leuke grappen en dat heeft niets met een docent wel of niet humor te maken.

Maaike02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:31

:') :') al die ideeën...Volgend jaar weer voor ons. Wij hadden een of ander ding dat 1 persoon opeens op de grond viel en derest viel opeens van zijn stoel. Niet echt heel bijzonder grappig ofzo, maar dat gezicht van mijn docente...! :') _/-\o_ ( :oo )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:40

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-02-26 02:22, in het totaal 1 keer bewerkt