Blacky94 schreef:anneliesdj schreef:Ja uiteraard wordt je er zelf wel beter van.
Als een supermarktmanager voor jou 10 anderen heeft die niet zeuren, wat denk je wat je dan bereikt?
Als je zo kritisch bent bij elk baantje zou het maarzo kunnen dat je nergens aan de slag kunt en die luxe kan niet iedereen zich veroorloven.
Het is maar wat je kritisch noemt, zeker op die leeftijd...
5 of 10 minuten doe ik ook niet moeilijk over, echter als ik haar verhaal zo lees is het bij haar wel zo veel dat het makkelijk op loopt naar meerdere uren per week/maand die je dan niet betaald krijgt. En vergeet niet dat je als 15 jarige al bijna niks krijgt.
Zeker als er dan óók nog door TS gevraagd is hoe snel ze een stelling klaar moeten hebben en ze adhv die tijd berekend dat ze sowieso tijd/mensen te kort komen zou ik daar ook niet blij van worden.
En voor haar 10 anderen? Prima. Op die leeftijd doe je het meestal niet omdat je het financieel echt nodig hebt, en voor haar werkgever zijn er net zo goed 10 anderen die zich wel gewoon aan de regels houden.
Nee maar als je op die leeftijd al zo'n instelling hebt, hoe doe je dat als je ouder bent? Dan ga je niet ineens zeggen o nu heb ik het geld nodig, nu gooi ik al mijn moralen over boord.
Voor die werkgever 10 anderen? Ik denk dat je van een koude kermis thuiskomt...
En bekijk het eens van de andere kant, er staat niet voor niets een bepaalde tijd op, het is wel de bedoeling dat er gewerkt wordt.
Als het de laatste tijd telkens te laat wordt, en dit gebeurd frequent, dan rooster je toch iemand anders er bij.
zijn je ouders ook lid van een vakbond? Kunnen zij die ook even om advies vragen en heel eerlijk? Ik zou mijn contract mooi opzeggen. Je zit toch niet met echte vaste lasten dus je mooi niet laten uitbuiten