geldbomen... waar koop ik die?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:28

Sja 10 uurtjes in de week bijde Mc levert mij toch mooi bijna 300 p/m op. Ongeschoolde arbeid is nou eenmaal niet leuk meestal.over het algemeen hier in de regio mag je blij zijn als je ongeschoold en ouder dan 16 (duurder) uberhaupt werk hebt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:29

AmyBaltus schreef:
waarom, als ik het geld niet nodig zou hebben, zou ik dan deze topic plaatsen. ik zit al een tijd te zoeken naar iets leuks, het hoeft van mij niet bakken met geld te wezen wat ik krijg. al ik het maar een extraatje.

Iets leuks!!! Gewoon pakken wat je pakken kunt, het gaat je toch om de centen?? Ik denk dat je met deze instelling op je 25ste nog op een houtje zit te bijten.

Oliiviia

Re: geldbomen... waar koop ik die?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:38

Als je niet echt wil gaan werken, kan je misschien spullen die je nog hebt liggen verkopen.
Dit heb ik zelf ook gedaan en leverde me een leuk centje op, maar het is natuurlijk geen vast inkomen :)

En soms eens op een rommelmarktje staan met spulletjes van thuis en kennissen, maar dat moet je ook 'leuk vinden'

Lous

Re: geldbomen... waar koop ik die?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:39

Oppassen of klusjes doen in de buurt is natuurlijk ook nog een optie.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:39

Hey amy, is jou geldboom ookal gestolen. ... ik zelf ga nu solliciteren bij een visboer aangezien ik nu absoluut in de min sta.. is er geen leuk dorpswinkel in limmen??

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 19:43

Als 17-jarige verdien je bij de mac ongeveer 3,75 in het uur. Ze nemen daarbij ook nog eens zo goed als iedereen aan, dus waarom probeer je het niet gewoon? Het is misschien niet zo leuk, maar dan heb je in ieder geval al iets en kun je in tussentijd alsnog verder blijven zoeken naar een ander baantje.
Ik heb vorig jaar op een stal gewerkt & kreeg daar 4 euro in het uur. Ik besloot dat ik daarvoor niet mijn rug en alles naar de filipeinen wilde helpen, dus bleef bij de mac om te zoeken naar iets anders :)
Nu zeg ik niet dat jij dat ook moet doen hoor, maar besef wel dat werken met paarden ook niet de wereld verdiend en je waarschijnlijk alleen de rotklusjes mag doen. :)