als je je uitschrijft op studielink heb je er geen recht meer op. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Celine_Famke schreef:Als je de huidige opleiding afmaakt blijf je StuFi houden voor de duur van die opleiding.
Als je stopt met deze opleiding en een andere opleiding gaat doen op het HBO, heb je géén StuFi meer. Dan zou je het zelf moeten betalen of een lening afsluiten.
Celine_Famke schreef:Mijn broer had het nagevraagd omdat hij op de universiteit zit en hem werd dit verteld. Vandaar. Ik weet het zelf ook niet.
Maar zoals jullie het zeggen... Betekend dat dan dat als ik na volgend jaar HBO gaan doen (ik doe nu MBO 4 met stufi) ik dan alsnog mijn stufi behoud? Ik had namelijk begrepen dat dat niet zo was.
Celine_Famke schreef:Mijn broer had het nagevraagd omdat hij op de universiteit zit en hem werd dit verteld. Vandaar. Ik weet het zelf ook niet.
Maar zoals jullie het zeggen... Betekend dat dan dat als ik na volgend jaar HBO gaan doen (ik doe nu MBO 4 met stufi) ik dan alsnog mijn stufi behoud? Ik had namelijk begrepen dat dat niet zo was.