Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(Al zijn er wel dingen die ik mezelf echt niet zie doen)Cheetahfan schreef:Haha, same here.Ik heb wel een maand stage gelopen op de afdeling Orthopedie, KNO en MKA. Dit lijkt mij niet zo leuk om in te werken als arts.
Welke dingen lijken jou niet leuk?En hebben jullie ook al stages in het eerste jaar?

Maarja, ben ook eerstejaars dus kan nog niet zo veel.
maar ben veel in contact met artsen enz melvinrandy schreef:Ik wil ook graag geneeskunde gaan doen. Ik zit te denken om dit in Duitsland (Münster) te doen.
Het is daar goedkoper, en ik heb de mogelijkheid om naar huis te gaan (1 uurtje rijden en 1 uur terug).
Is dat te doen, 2 uur rijden naast al het leren? Ik las namelijk ook dat de eerste 3 jaar vooral zelfstudie is.
Lauraennala schreef:melvinrandy schreef:Ik wil ook graag geneeskunde gaan doen. Ik zit te denken om dit in Duitsland (Münster) te doen.
Het is daar goedkoper, en ik heb de mogelijkheid om naar huis te gaan (1 uurtje rijden en 1 uur terug).
Is dat te doen, 2 uur rijden naast al het leren? Ik las namelijk ook dat de eerste 3 jaar vooral zelfstudie is.
Meestal hoor je over in België studeren, maar Duitsland heb ik nog nooit gehoord! Hoe zit het daar met loten?
Ik heb ook een uur reistijd, prima te doen