Tink89 schreef:Gewoon even een kroeg inlopen op het einde van de avond en vragen of ze lege flessen hebben. Zo gebeurd
Haha ja daar haal ik ze nu ook vandaan. Werk zelf in de kroeg en mijn vriend ook
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nicolle89 schreef:Ik vind die van jagermeister en met het doodshoofd wel tof!
Als engste nadeel, en voor mij ook de reden om hem niet aan te schaffen is omdat de lampenkap te donker is, dus helemaal heel licht door laat. Zo krijg je meer een schijneffect naar boven maar ik vind dat geen mooie verdeling van het licht.
Dus als ze met een wat lichtdoorlatende kap waren zou ik er zeker een voorstellen aan m'n vriend!
Dat is dan ook meer een sierlamp dan een functionele lamp (hoewel er natuurlijk wel licht vanaf komt, maar meer sfeerlicht
)
) en die gaat wel heel mooi licht doorlaten. vilheide schreef:LauraMc schreef:Wat zouden jullie vinden van een Jack Daniels lamp met een zwart (nep)leren kap? Deze zal dan niet doorschijnen.
Ik zou de kap dan van een donkerblauwe stof maken. Er zijn ook tshirts van Jack Daniels in omloop. Misschien kun je daar iets mee.
LauraMc schreef:vilheide schreef:
Ik zou de kap dan van een donkerblauwe stof maken. Er zijn ook tshirts van Jack Daniels in omloop. Misschien kun je daar iets mee.
Donkerblauw? Maar dan past het niet meer bij de fles
Heb eerst alle foto's gebruikt, straks als ik meer producten heb gaan die erop en wat andere eraf 
craiester schreef:vindt ze super vraag mij alleen af gaat het etiket niet na een tijd lelijk worden. bv door eens met een natte doek erover te gaan ofzo,of heb je een bepaalde bescherming ervoor. ik vraag mij ook af of je de flessen gaat vullen, zo kun je nog andere richtingingen opgaan