Slechtste rooster ooit!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 22:55

Zaterdag en zondag werken.

Deniseevy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 22:55

KimD.. Ja ik zou er niet over willen klagen. Maar aangezien we ook weinig tot geen huis/leerwerk opkrijgen valt er niks anders te doen dan vervelen in de tussenuren

Deniseevy

Re: Slechtste rooster ooit!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 22:55

Laura, ik werk in een winkel.. Op zaterdag rij ik paard en op zondag is ie niet open :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 22:56

En dan kan je op de rest van de hele zaterdag niet werken? Kwestie van douchen en dan de rest van de dag liepen achter de kassa :+

En anders is en blijft het simpel; school hoeft geen rekening te houden met jouw werktijden, andersom wel :+ Of dat je dat leuk vind is een ander verhaal natuurlijk. En idd, op je 16e zit je aan je leerplicht en zal een thuisstudie voor jou dus geen optie zijn evenals volwassenenonderwijs.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-02-15 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 22:56

Dan ga je op een andere dag paardrijden of na het rijden werken
of overleggen dat je om 6 uur begint

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 22:57

ik had een keer een rooster op het mbo van 8 tot 12 en dan drie tussen uren plus de pauze en dan weer twee uur les van een vak

... ik ben daar nooit elke donderdag gebleven... net als meer klasgenoten trouwens. soms vertelden we elkaar nog wat er was gebeurd in de les om niet te veel te missen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 22:57

Dan moet je op een andere dag gaan paardrijden :) als het financieel echt zo'n probleem voor jou is zul je wel moeten.

Ik ga ook 5 dagen in de week naar school en werk 2 dagen in de week. Als je echt wil lukt het wel.

Deniseevy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 22:58

Op zaterdag hebben ze niemand meer nodig aangezien andere scholieren al op zaterdag werken.. :/

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 22:59

Laura zoals ik al zei
qwa financieen is dat bijna niks
ze/der ouders hoeven enkel de schoolboeken te betalen lesgeld enz betaalt de overheid als je onder de 18 bent ;)

Christiene ts moet aanwezig zijn ze heeft een leerplicht
ik vind jou advies of het geen wat je zegt ook echt geen goed idee

Dan vraag je of je met een andere collega kan afwisselen beide 2 zaterdagen in de maand
of je zoekt ander werk denk dat er voor jou leeftijd vast wel wat te vinden is denk aan vakken vullen kassa werk horeca enz
als 16jarige is er echt meer in de ''aanbieding'' dan voor 20+
Laatst bijgewerkt door Gentlegiant op 05-02-15 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 22:59

Ander baantje zoeken waar je wel op zaterdag kan werken. Zoals ik net al gezegd heb, als je echt wil dan kan het wel.

Deniseevy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 22:59

Ik ga ook wel vragen om 6u te beginnen. Zullen ze niet moeilijk over kunnen doen inderdaad. Alleen ik betaal het paardrijden zelf en het komt me dus minder goed uit als ik minder uren draai :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 23:00

Deniseevy schreef:
Ik ga ook wel vragen om 6u te beginnen. Zullen ze niet moeilijk over kunnen doen inderdaad. Alleen ik betaal het paardrijden zelf en het komt me dus minder goed uit als ik minder uren draai :+

Tja, heel eerlijk, paardrijden is een luxe :+ Het is dus niet om je schoolgeld te betalen maar om je paardrij-uurtjes te kunnen betalen. Is het een idee om dan inderdaad met een collega af te wisselen of evt 1x in de 2 weken te gaan paardrijden?

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 23:01

Dan doe je dat :)
Als je een dag in de week rijd kosten? 15/20 euro?
dat heb je met elke week n paar uurtjes werken verdient
al werk je elke dag van 6 tot 8

Ben blij met werk joh vele vinden niks en kunnen niet paardrijden of eens wat gaan drinken met vriendinnen
dan ga je desnoods 1x in de 2 weken rijden
of je gaat overleggen op de manege dat je op zaterdag daar gaat werken inruil voor les oid

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 23:02

Deniseevy schreef:
Carrera97 schreef:
Ik zou daar blij mee zijn hoor! :) Gelukkig heb je over 4 weken weer een nieuw rooster.

Mijn rooster:
Maandag: 9.00 - 17.00
Dinsdag: 8.30 - 21.00
Woensdag: 8.30 - 15.30
Donderdag: 9.00 - 20.00
Vrijdag: stage tot 5, met uitloop tot half 6/kwart voor 6.

Zo lang! Mijn god.. Dat hou ik niet eens uit

Dan moet je later niet mijn werktijden hebben :') Draai geregeld 14 uur op een dag waarvan ik meestal zeker 6-8 uur in de auto zit, achter het stuur.

Deniseevy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 23:02

Rachelle ik rijd al 1 x in de 2 weken hahah.. Ik ben op zaterdag ook altijd naar mn verzorgpony's. Maar ik kom er (hoop ik) wel uit met mn werk :P Frustreerde me gewoon heel ff aan mn rooster..

Gentlegiant

Re: Slechtste rooster ooit!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 23:03

Daar kunnen wij ook geen verandering in brengen :+
Later als je ouder bent en je fulltime (moet) gaan werken ben je blij met dit rooster

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 23:04

ik heb maar 1,5 dag les dit is dan niet zo heel erg. maar wel als je bijna zakt met heel de klas voor een vak wat je weinig hebt gehad. en als je dan aan je coach vraagt waarom je zo weinig lessen in dat vak krijgt krijg je als antwoord, daar hebben we geen tijd voor in ons drukke schema. nou met 1,5 dag les is het niet echt druk maar oke, had dan toch liever wat vaker dat vak gehad zodat ik een hoger punt had dan een 5.
dan kun je maar beter meer lessen hebben zodat je toch alles weet. en over 4 weken is het toch weer anders

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 23:05

Gentlegiant schreef:
Later als je ouder bent en je fulltime (moet) gaan werken ben je blij met dit rooster

Precies dit :+

En al kom je er niet uit, geen man overboord. Dan wat minder rijden en wat meer doorsparen, kan je in de vakanties leuk met vriendinnen van de manege een paar paarden huren en een leuke strandrit maken als beloning voor het hard werken en goed doorleren. Je bracht het in eerste instantie alsof je moest werken om je school te betalen namelijk en niet voor je paardrijlessen :+

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 23:05

Nicky ze zijn je verplicht examen vakken een x aantal uur te geven
anders na hogere hand stappen

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 23:07

Deniseevy schreef:
Mijn school moet zo nodig elke 4 (?) weken het rooster veranderen..
Nu zit ik dus volgens mijn nieuwe rooster elke dag tot kwart over 5 op school. En ik moet om 5u werken ja lekker handig inderdaad _-:( Ook heb ik 1000000 tussenuren en ook nog eens heel wat pauze's. Zit onderhand meer voor pauze's en tussenuren op school dan voor de lessen zelf.. -:(-
Iemand hier nog zo'n flutrooster??

Ben benieuwd hoe vroeg je begint? Geniet maar van al die vrije uren en pauzes, voor je het weet zit je aan een baan vast (als je die in deze tijd tenminste kan krijgen..) en heb je als je mazzel hebt een hlf uurtje pauze. En vaak langere dsgen dan op school. Ik weet niet wat je wilt worden?

Deniseevy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 23:07

nicky_rilana schreef:
ik heb maar 1,5 dag les dit is dan niet zo heel erg. maar wel als je bijna zakt met heel de klas voor een vak wat je weinig hebt gehad. en als je dan aan je coach vraagt waarom je zo weinig lessen in dat vak krijgt krijg je als antwoord, daar hebben we geen tijd voor in ons drukke schema. nou met 1,5 dag les is het niet echt druk maar oke, had dan toch liever wat vaker dat vak gehad zodat ik een hoger punt had dan een 5.
dan kun je maar beter meer lessen hebben zodat je toch alles weet. en over 4 weken is het toch weer anders

Dan had ik inderdaad ook wat lessen extra gehad.

Deniseevy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 23:09

Anoniem schreef:
Gentlegiant schreef:

Precies dit :+

En al kom je er niet uit, geen man overboord. Dan wat minder rijden en wat meer doorsparen, kan je in de vakanties leuk met vriendinnen van de manege een paar paarden huren en een leuke strandrit maken als beloning voor het hard werken en goed doorleren. Je bracht het in eerste instantie alsof je moest werken om je school te betalen namelijk en niet voor je paardrijlessen :+

Omdat ik hierna nog een vervolgopleiding wou gaan doen. En die moet ik wel zelf gaan betalen... Ik doe nu niveau 2 helpende zorg en welzijn.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 23:09

Ach, t kan meezitten, 't kan tegenzitten :+

Mijn rooster was afgelopen kwartaal (ja wij hebben het 12 weken met een rooster te doen :D )

Maandag: 08:30-16:40
Dinsdag: 08:30-21:00
Woensdag: vrij
Donderdag: 08:30-16:40
Vrijdag: vrij

Dus best wel prima, geen klagen. Ik reis wel 1,5 uur naar school toe.

Als je later werkt zal je nog wel langere dagen maken...

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 23:11

Gentlegiant schreef:
Nicky ze zijn je verplicht examen vakken een x aantal uur te geven
anders na hogere hand stappen

ik heb wel een aantal lessen gehad 2e jaar 20 weken 3e jaar 10 weken waarvan 6 weken echt nutteloos waren en die overige 4 meer opruim lessen waren van een slecht leraar. omdat die eigenlijk allemaal toetsen moest geven en dat niet heeft gedaan. toen hebben we ook nog 6 lessen gehad als examentraining, maar die man was nog niet afgestudeerd en kende onze examens niet dus daar hadden we ook niet echt heel veel aan. ze zullen vast aan die uren zijn gekomen maar de mensen die les stonden te geven hadden we gewoon niet zo veel aan.

Deniseevy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 23:12

Ik vind tot 21:00 U op school zitten echt lang.. wist niet eens dat dit mocht XD