Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Of dat je dat leuk vind is een ander verhaal natuurlijk. En idd, op je 16e zit je aan je leerplicht en zal een thuisstudie voor jou dus geen optie zijn evenals volwassenenonderwijs. 
Deniseevy schreef:Ik ga ook wel vragen om 6u te beginnen. Zullen ze niet moeilijk over kunnen doen inderdaad. Alleen ik betaal het paardrijden zelf en het komt me dus minder goed uit als ik minder uren draai
Het is dus niet om je schoolgeld te betalen maar om je paardrij-uurtjes te kunnen betalen. Is het een idee om dan inderdaad met een collega af te wisselen of evt 1x in de 2 weken te gaan paardrijden? 
Deniseevy schreef:Carrera97 schreef:Ik zou daar blij mee zijn hoor!Gelukkig heb je over 4 weken weer een nieuw rooster.
Mijn rooster:
Maandag: 9.00 - 17.00
Dinsdag: 8.30 - 21.00
Woensdag: 8.30 - 15.30
Donderdag: 9.00 - 20.00
Vrijdag: stage tot 5, met uitloop tot half 6/kwart voor 6.
Zo lang! Mijn god.. Dat hou ik niet eens uit
Draai geregeld 14 uur op een dag waarvan ik meestal zeker 6-8 uur in de auto zit, achter het stuur.

Gentlegiant schreef:Daar kunnen wij ook geen verandering in brengen![]()
Later als je ouder bent en je fulltime (moet) gaan werken ben je blij met dit rooster
Deniseevy schreef:Mijn school moet zo nodig elke 4 (?) weken het rooster veranderen..
Nu zit ik dus volgens mijn nieuwe rooster elke dag tot kwart over 5 op school. En ik moet om 5u werken ja lekker handig inderdaadOok heb ik 1000000 tussenuren en ook nog eens heel wat pauze's. Zit onderhand meer voor pauze's en tussenuren op school dan voor de lessen zelf..
![]()
Iemand hier nog zo'n flutrooster??
nicky_rilana schreef:ik heb maar 1,5 dag les dit is dan niet zo heel erg. maar wel als je bijna zakt met heel de klas voor een vak wat je weinig hebt gehad. en als je dan aan je coach vraagt waarom je zo weinig lessen in dat vak krijgt krijg je als antwoord, daar hebben we geen tijd voor in ons drukke schema. nou met 1,5 dag les is het niet echt druk maar oke, had dan toch liever wat vaker dat vak gehad zodat ik een hoger punt had dan een 5.
dan kun je maar beter meer lessen hebben zodat je toch alles weet. en over 4 weken is het toch weer anders
Anoniem schreef:Gentlegiant schreef:Daar kunnen wij ook geen verandering in brengen![]()
Later als je ouder bent en je fulltime (moet) gaan werken ben je blij met dit rooster
Precies dit![]()
En al kom je er niet uit, geen man overboord. Dan wat minder rijden en wat meer doorsparen, kan je in de vakanties leuk met vriendinnen van de manege een paar paarden huren en een leuke strandrit maken als beloning voor het hard werken en goed doorleren. Je bracht het in eerste instantie alsof je moest werken om je school te betalen namelijk en niet voor je paardrijlessen

) 
Gentlegiant schreef:Nicky ze zijn je verplicht examen vakken een x aantal uur te geven
anders na hogere hand stappen