Cas123 schreef:ElineR schreef:Vervelend TS.
Ik heb dit ook gehad (nu niet meer). Bij mij was het zo dat ik niet met de rest bevriend wílde zijn dus dat maakte het al makkelijker.
Overstappen heeft geen zin, je krijgt later ook met mensen te maken die geen contact met jou willen of andersom.
Misschien moet je wat aanweziger worden en gewoon bij een bepaald groepje gaan staan. Na een tijdje wordt je heus wel geaccepteerd, en buiten de klas maar binnen de school aansluitingen zoeken.
Bedankt alleen ik wil niet druk worden en met lage make-up rond lopen in school........
Dat is precies waarom ik niet eens bevriend hoef te zijn met 90% van de meisjes
.Maar ik denk dat aanweziger worden de enige manier is. Anders merkt niemand op dat je aardig bent
.
dus het ging allemaal soepel. Na 2 jaar werd ik opeens in het diepe gegooid, na een hele lastige privé-situatie en veel gedoe, ben ik afgestroomd naar de havo, naar een compleet nieuwe klas waar ik niemand kende. 60% mensen die goed zijn in sport, meiden die make-up en merktas dragen, door de klas roepen en zowat de hele school kennen. Ik heb het gewoon allemaal op me af laten komen, en ik heb mijn draai helemaal gevonden. Ik kan met iedereen door één deur, heb mijn eigen groepje en voer soms zelfs nog leuke gesprekken met die meiden waarvan ik eerst dacht ze nooit te leren kennen.
zou ik zelf ook niet leuk vinden hoor, haha.
maar heb niet zo'n bepaald goed conditie en je wilt graag winnen dus ja, word niet als laatste gekozen maar wel aan het eind