Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SanD95 schreef:Hoi! Ik meld me ook, net als Lotte studeer ik diergeneeskunde in Antwerpen, maar ik hoop dat ik dit jaar in Utrecht word toegelaten!
SanD95 - Sanne - 19 jaar - Diergeneeskunde Utrecht - Decentraal
Citaat:Diergeneeskunde, leuk!
Mag ik vragen waarom je eerst in Antwerpen bent gaan studeren en nu meedoet aan de decentrale selectie? Andersom lijkt mij logischer?
SanD95 schreef:Citaat:Diergeneeskunde, leuk!
Mag ik vragen waarom je eerst in Antwerpen bent gaan studeren en nu meedoet aan de decentrale selectie? Andersom lijkt mij logischer?
Vorig jaar wist ik niet zeker welke master ik wilde doen, vandaar dat ik me niet ingeschreven had voor de decentrale selectie. Ik kwam toen niet door de loting en Antwerpen werd het backup plan. Dit valt echter flink tegen en inmiddels heb ik meegelopen met dierenartsen van alle richtingen en weet ik wel zeker dat ik de richting van vee op wil.
En hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik ga twijfelen of ik wel de juiste keuze gemaakt heb
Hebben meer mensen dit? Minder dan een week geleden was de eerste ronde van de decentrale selectie nog maar..
Deelnemersquote schreef:Boktnaam - Echte naam - Leeftijd - Studie
dejoni - Nicole - 17 - Fiscale Economie
Nienke15 - Nienke - 18 - tandheelkunde
Destination - Desiree - 18 - Europese Talen en Culturen, Groningen
glenstorm - Renske - 17 - Diergeneeskunde Utrecht
LoveBodin - Erin -18 - Werktuigbouwkunde
Isabellevv - Isabelle - 17 jaar - Tandheelkunde VU
xChiva - Julia - 17 - Rechten (Nijmegen)
Lotte - 19 jaar - Diergeneeskunde Utrecht - Decentraal
KyaraMyBest - Annemarie - 17 jaar - Economie & Beleid Wageningen
LoveBodin schreef:Aargh, wil ik nog een meeloopdag doen, plannen ze alle meeloopdagen tijdens de centraal examens...
Sommige universiteiten hebben echt geen hersenen

Nienke15 schreef:LoveBodin schreef:Aargh, wil ik nog een meeloopdag doen, plannen ze alle meeloopdagen tijdens de centraal examens...
Dat is wel heel erg dom
Vanochtend een email gekregen met daarin de uitslag van de decentrale selectie, ik ben door naar de tweede ronde! Dus ik ben super blij!

LoveBodin schreef:Aargh, wil ik nog een meeloopdag doen, plannen ze alle meeloopdagen tijdens de centraal examens...
xChiva schreef:LoveBodin schreef:Aargh, wil ik nog een meeloopdag doen, plannen ze alle meeloopdagen tijdens de centraal examens...
![]()
Is dat niet allang na 1 mei?
Ik ga morgen nog naar een open dag van RU. Even bij bedrijfskunde kijken, ik twijfel namelijk nog tussen rechten en recht&management.
Deelnemersquote schreef:Boktnaam - Echte naam - Leeftijd - Studie
dejoni - Nicole - 17 - Fiscale Economie
Nienke15 - Nienke - 18 - tandheelkunde
Destination - Desiree - 18 - Europese Talen en Culturen, Groningen
glenstorm - Renske - 17 - Diergeneeskunde Utrecht
LoveBodin - Erin -18 - Werktuigbouwkunde
Isabellevv - Isabelle - 17 jaar - Tandheelkunde VU
xChiva - Julia - 17 - Rechten (Nijmegen)
Lotte - 19 jaar - Diergeneeskunde Utrecht - Decentraal
KyaraMyBest - Annemarie - 17 jaar - Economie & Beleid Wageningen
Franciee - Franca - 18 - Diergeneeskunde in Antwerpen