(expert hier)Dus gewoon eerlijk zeggen van mam, ik heb een 1 gehaald. Mooier kun je het niet maken...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarlindeRooz schreef:Eerlijk, een 1 halen is niet een kwestie van niet snappen dat is gewoon niet leren.(expert hier)
Dus gewoon eerlijk zeggen van mam, ik heb een 1 gehaald. Mooier kun je het niet maken...
Vaak mag je maar een x aantal fouten per zin/colon/regel maken en ga je daar overheen, dan zou je in theorie zelfs nog een negatief cijfer kunnen krijgen.
) dat ik in mijn laatste jaren 80% haalde in het algemeen
(richting Latijn-wetenschappen)

MarlindeRooz schreef:Eerlijk, een 1 halen is niet een kwestie van niet snappen dat is gewoon niet leren.(expert hier)
Dus gewoon eerlijk zeggen van mam, ik heb een 1 gehaald. Mooier kun je het niet maken...
Oliiviia schreef:Mijn ouders zijn net zo, ze verwachtten in het middelbaar (zo heet dat hier in België) dat ik in mijn laatste jaren 80% haalde in het algemeen
(richting Latijn-wetenschappen)
Nu verwachten ze dat ik al mijn examens van de eerste keer haal (diergeneeskunde)
Ik heb nooit een echt slecht cijfer gehaald maar ik heb ook nooit aan die hoge verwachtingen kunnen voldoen. En weet je wat, ze zijn niet boos. Stiekem zijn ze gewoon trots en proberen ze het beste uit mij te halen.
Dus ik denk echt niet dat je ouders (lang) boos zullen zijn, je bent nog altijd hun kind!
Maar zoals sommigen hier al zeiden, misschien toch eens kijken naar een richting die meer bij je past?
Ik weet niet hoe het allemaal in Nederland werkt en snap ook niet echt veel van de afkortingen die je gebruikt van richtingen, maar een 1 op een examen (neem ik aan, of is so iets anders?) is wel erg weinig
En je zegt zelf dat Latijn je slechtste vak is, misschien toch iets anders dat je echt interesseert/goed kunt zoeken?
En je niet laten leiden door vriendinnen, ik zit hier nu ook in mijn eentje in Antwerpen terwijl al mijn klasgenoten, vrienden en vriend in een andere stad zitten. Pech voor mij, maar ik doe nu tenminste iets wat ik graag doe
_Summerly_ schreef:MarlindeRooz schreef:Eerlijk, een 1 halen is niet een kwestie van niet snappen dat is gewoon niet leren.(expert hier)
Nog nooit een Latijnse tekst voor je neus gehad zeker?Vaak mag je maar een x aantal fouten per zin/colon/regel maken en ga je daar overheen, dan zou je in theorie zelfs nog een negatief cijfer kunnen krijgen.
TS: Vraag anders aan je docent of je mag herkansen. Als dat mag, kun je dat in elk geval ook nog melden aan je ouders.
Xfjord schreef:SO staat voor schriftelijke overhoring en telt 1 keer mee
Een proefwerk of repetitie (heet op elke school anders ) telt 2 of 3 keer mee
En examens heb je in het laatste jaar of je je diploma wel krijg