Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Niet zo stereotype denken.
Staat gewoon een bouwkeet/ verplaatsbare wc of gewoon een vaste wc..MirandaFuego schreef:Tja, de wc kan goor zijn maar dat kan ook als je met alleen mannen werkt en meestal moet je de wc dan toch evengoed zelf schoon houden.
Ik vind het eerlijk gezegd maar een klein probleem wat makkelijk op te lossen is.
Je zou eventueel met een plasgootje kunnen plassen.
En een wasgel nemen zodat je geen water nodig hebt.
En wat theezakjes en water, ach, wat kost het nou helemaal, je kan lekker je eigen gang gaan, cup a soupjes doen enz. heerlijk toch?
Geweldig! Ik vind het een goede vindingrijke oplossing

melissa_b schreef:weetje... misschien hebben jullie allemaal wel gelijk en moet ik gewoon door blijven gaan met mijn eigen drinken kopen. ik heb dit topic geopend omdat ik juist hier wil blijven en graag wil dat alles 'klopt'. en hier had ik mijn bedenkinge pn over. kon via google niets vinden over drinken. ja google dacht aan alcohol drinken XD
verder is het werk wel leuk en zit ik hier op mijn plek. krijg veel vrijheid en zelfstandigheid en heb tot nu toe alleen maar leuke klanten gehad.
ik werk 31uur verdeeld over 4 dagen in de week.
en fijn dat je het ook leuk vindt! 
Alleen het avondeten kon ik eten wat de pot schafte en ik moest naar het klantentoilet
De eerste maand heb ik erover nagedacht en daarna heb ik besloten dat ik het ook allemaal kon nemen zoals het was en plezier kon hebben in hetgeen wat ik deed
Wat maar goed is ook, want ik heb mijn man daar leren kennen! 
melissa_b schreef:weetje... misschien hebben jullie allemaal wel gelijk en moet ik gewoon door blijven gaan met mijn eigen drinken kopen. ik heb dit topic geopend omdat ik juist hier wil blijven en graag wil dat alles 'klopt'. en hier had ik mijn bedenkinge pn over. kon via google niets vinden over drinken. ja google dacht aan alcohol drinken XD
verder is het werk wel leuk en zit ik hier op mijn plek. krijg veel vrijheid en zelfstandigheid en heb tot nu toe alleen maar leuke klanten gehad.