Tandpasta Vragen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tandpasta Vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 17:50

Ik gebruik de rode Parodontax speciaal voor geirriteerd tandvlees. Sinds dien geen geirriteerd tandvlees tandvlees meer :) Dus ja, in mijn geval is dat echt de oplossing. In vindt ik die test van de consumentenbond ook erg kortzichtige. Want welke tandenpaste het beste is verschilt per persoon en wat voor klachten die persoon heeft.

Prijs, ik heb dikke mazzel gehad want bij kruidvat hadden ze laatst de 100ml versie met 70% korting waardoor ik maar 90cent per tube heb betaalt. De tubes zijn houdbaar tot 7-2016 waardoor ik meteen even hele voorraad heb ingeslagen :p

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 19:44

LZP -> STW

SergeantRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 20:15

Weer een heleboel antwoorden! Ben er blij mee, krijg er behoorlijk wat ideeën van!
(Bedankt voor het verplaatsen)

flower1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 21:24

Het belangrijkste vind ik wel of er fluoride inzit want dat is het allerbelangrijkste van tandpasta. Alle normale tandpasta's hebben dat maar je hebt ook speciale tandpasta's zonder fluoride voor mensen die daar op tegen zijn. Ook zijn er speciale sensitive tandpasta's voor mensen die last hebben van gevoeligheid bij koude. Kan ook een punt zijn waarop mensen tandpasta's uitzoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 21:25

Ik heb m'n voorkeur voor Elmex tandpasta, omdat ik vrijwel altijd last heb van gevoelig tandvlees en Elmex dat goed tegen gaat.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 12:23

_Margot_ schreef:
Ik houd zelf rekening met hoeveel een tandpasta wel of niet schuimt. Dit heeft ermee te maken dat ik snel blaren in mijn mond heb en daarom eigenlijk tandpasta's nodig heb die niet schuimen in de mond (Zendium).

Ik poets inderdaad ook met Zendium omdat ik vaak aftes in mijn mond had, soms wel 4-6 tegelijk. Nu heb ik er nog steeds af en toe eentje (wanneer ik op mn wang of lip bijt), maar nooit meer zoveel tegelijk. Dit is eigenlijk ook de enige reden waarom ik deze tandpasta heb. Ik vind namelijk aquafresh een veel frisser gevoel geven :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 13:11

Omdat dit een huiswerk topic is, komt hier een slotje.