Gezamenlijke boodschappen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 09:04

Vjestagirl schreef:
Als ik jou was zou ik deze keer gewoon betalen (je hebt gezegd dat je mee zou doen, dan kun je je niet nu terug trekken) en vanaf volgende maand gewoon alles voor jezelf kopen.

Dat heb ik idd ook gezegd te doen na die laatste mail. Overigens heb ik hierover niks te horen gekregen toen ik de kamer kreeg. Ik ging er vanuit dat er normale gezamenlijke boodschappen waren, zoals toiletpapier, maar hier pakken ze het dus wat luxer aan.

Als de gangvertegenwoordiger met een goede middenweg komt vind ik het prima, anders ga ik idd alles zelf regelen vanaf deze maand.

Steenbok12

Re: Gezamenlijke boodschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 09:15

Inderdaad een idee om de taak op je te nemen :j . Ik zou er niet teveel stennis over maken, je zult toch fijn met elkaar moeten leven daar.
Het enige wat ik me kan bedenken wat duur is, is toiletpapier. De rest zijn de kosten niet. Maar daar gebruik ik per maand ook geen 10,- voor := . ( Daar kan je onderhand 40,- rollen voor krijgen!)

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 09:21

Bij ons ging alles vrij gespecificeerd op wiebetaaltwat.nl, dan heb je gelijk een mooi overzichtje om dingen terug te zoeken en in de gaten te houden :)

Edit: heb even je hele topic gelezen. Als ik jou was zou ik rustig aan op zoek naar een andere woning, want zo te horen passen je huisgenoten niet bij jou en jij niet bij hen. Gewoon vanaf nu zorgen dat je alleen meebetaalt aan WC-papier en verder alles zelf kopen (olie, zout, wasmiddel, etc). Kijk eens rond voor een ander plekje, want volgens mij ga jij hier niet gelukkig worden.