Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Denk er nog vaak aan terug, maakte wel weken van 80/ 90 uur mede daardat ik overdag bij een bedrijf werkte en dus 's ochtends en 's avonds melken.
imd schreef:Ah witruggen, zo leuk om te zien vind ik altijd!
Is er hier eigenlijk iemand die driewegkruisingen aan de melk heeft?
Ik begin nu met mijn tweede week
Vind het erg leuk om te doen !TurdusMerula schreef:Ik ben even heel nieuwsgierig...
Waarom moet dat melken zo vroeg?
Ik lees hier half vijf en dan weer om half vier... Waarom kies je dan niet voor bv zeven uur en zes uur?
Waar heeft dat mee te maken?
. prima te doen zo!IvankBacardi schreef:mijn vader heeft ook een leuke baan buiten de boerderij die die niet op wilt geven voor de boerderij vandaar de 28 koeien. prima te doen zo!
verder zitten wij in de `randstad´ en zijn wij zo een beetje de laatste boer aan onze weg die nog melkt, tegenwoordig moet alles groot groter grootst haha! niks mis mee overigens.
imd schreef:Ah witruggen, zo leuk om te zien vind ik altijd!
yvanna schreef:28 koeien is wel erg weinighaha wij hebben 200 koeien die wel melken daarnaast ook veel kalfjes Enzo we gaan n nieuwe stal bouwen n gaan dan 600 koeien melken we hebben n draaimelkstal van 60 per rondje en de eerste in heel nl met recht op staande tank hihi
Ik vind t altijd erg leuk om te helpen
stier ging eruit wegens en slecht karakter hebben wij geen last van
Jackieboy schreef:imd schreef:Ah witruggen, zo leuk om te zien vind ik altijd!
Nee, maar ben wel benieuwd hoe dat nou uitpakt. Ik zou denken dat je er een hele verschillende veestapel van krijgt (hoogte, grote, melkgift) of valt dat eigenlijk wel mee? Ook duurt het zeker 6 jaar voor je er resultaten van ziet. Ik ben niet tegen, maar zou wel wat meer ervaringen willen zien/horen.
Ik zelf ben niet heel gek op kruisen. Ga zelf ook graag naar keuringen e.d. en dan is dat natuurlijk niet van toepassing.
Jackieboy schreef:imd schreef:Ah witruggen, zo leuk om te zien vind ik altijd!
Nee, maar ben wel benieuwd hoe dat nou uitpakt. Ik zou denken dat je er een hele verschillende veestapel van krijgt (hoogte, grote, melkgift) of valt dat eigenlijk wel mee? Ook duurt het zeker 6 jaar voor je er resultaten van ziet. Ik ben niet tegen, maar zou wel wat meer ervaringen willen zien/horen.
Ik zelf ben niet heel gek op kruisen. Ga zelf ook graag naar keuringen e.d. en dan is dat natuurlijk niet van toepassing.yvanna schreef:28 koeien is wel erg weinighaha wij hebben 200 koeien die wel melken daarnaast ook veel kalfjes Enzo we gaan n nieuwe stal bouwen n gaan dan 600 koeien melken we hebben n draaimelkstal van 60 per rondje en de eerste in heel nl met recht op staande tank hihi
Ik vind t altijd erg leuk om te helpen
600! Wow dat zijn er een hoop! Lijkt me persoonlijk niks, maar ieder zijn ding gelukkig! Wanneer is het de bedoeling om de stal te bouwen? En blijven jullie dan op dezelfde locatie?