Enquête kattenspeeltjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: Enquête kattenspeeltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 09:26

Ingevuld! Maar ook ik vind de spelfouten wel een beetje storend. Kat vriendelijk is iets anders dan katvriendelijk.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-14 10:14

We hebben nog geen website zijn we mee bezig.
We gaan deze week een prototype maken en dat dan ook testen tegen zwaardere katten zodat we er een maximaal gewicht op kunnen zetten :)

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 10:19

Iloveiswan schreef:
We gaan deze week een prototype maken en dat dan ook testen tegen zwaardere katten zodat we er een maximaal gewicht op kunnen zetten :)

Test het dan ook bij jonge katten, een heel nest kittens bijvoorbeeld. Dat zijn de grootste slopers van zulk speelgoed! Gewicht is nog niet zo relevant, het is de kracht en enthousiasme waarmee ze spelen.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-14 11:11

Zwerte schreef:
Iloveiswan schreef:

Test het dan ook bij jonge katten, een heel nest kittens bijvoorbeeld. Dat zijn de grootste slopers van zulk speelgoed! Gewicht is nog niet zo relevant, het is de kracht en enthousiasme waarmee ze spelen.

Ja dat gaan we zeker doen. Op stage hebben we een hele nest kittens :)

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 12:45

ik heb hier een kat van bijna 6 maanden (en 4 kilo) en dus nog reuze enthousiast en ook 2 katten van 6.5 kilo en 5 en 6 jaar. Zij spelen ook nog erg graag zij het wat minder fanatiek dan die jonge kat.

Ik denk dat een nest kittens dan wel speelser is, maar dat een hengel dat nog wel zal volhouden. Ben benieuwd of mijn kat van 6 maanden hem snel stuk zal hebben en of ze 6 kilo aankunnen :D

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 13:44

Eén van mijn katten weegt tien kilo :oo
zijn zusje negen kilo. De rest rond vijf kilo.
Zij spelen heel graag met speeltjes, maar helaas een beetje lomp :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 15:02

Ingevuld. :)
Ik heb overigens een vrij rustige kat van 9 jaar en ong 3,6kg die helemaal waus is van hengeltjes en verenstokjes en een kleine sloopkogel van 20 weken en bijna 3kg gok ik die gek is van alle speeltjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 15:10

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-22 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 10:01

Ingevuld :)

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-14 14:46

Allemaal heel erg bedankt voor het invullen van de enquête de winnaar van het gratis speeltje heeft bericht gehad.

Onze website nu:

http://scgreencats.biedmeer.nl

Afbeelding

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 14:50

Oh ik heb hem net voor niks ingevuld dus? Mss even een slotje aanvragen dan...

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 14:55

Precies mijn gedachte xManon_ ! Nouja wie weet kunnen ze er nog wat mee!

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 14:58

ow.... zelfde probleem hier.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 15:03

Ik verbaas me bij de beste enquêtes op bokt over de vele fouten erin. Misschien moet je eerst op spelling controleren en daarna Door een derde partij je enquête laten invullen en zo zien waar je fouten zitten. Je openvragen zijn bijvoorbeeld echt wel heel erg open. Het is vaak voor je resultaat makkelijker om meerkeuze vragen te maken of je vragen beter af te bakenen. Ik vond sommige vragen echt onduidelijk en daardoor kan je data foutief zijn.
Hebben jullie les in enquêtes maken?

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 15:06

Die prijscategorie stond niet in de enquête hoor.. wat een geld!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 15:50

Annetje schreef:
Ik verbaas me bij de beste enquêtes op bokt over de vele fouten erin. Misschien moet je eerst op spelling controleren en daarna Door een derde partij je enquête laten invullen en zo zien waar je fouten zitten. Je openvragen zijn bijvoorbeeld echt wel heel erg open. Het is vaak voor je resultaat makkelijker om meerkeuze vragen te maken of je vragen beter af te bakenen. Ik vond sommige vragen echt onduidelijk en daardoor kan je data foutief zijn.
Hebben jullie les in enquêtes maken?

Bedankt wij wouden juist zo breed mogelijk dat mensen zelf input hadden. De enquête is volledig gemaakt onder begeleiding.

Amburtjoz schreef:
Die prijscategorie stond niet in de enquête hoor.. wat een geld!

Kan je beter uitleggen wat je duur vind? Er staan namelijk wel prijs categorieën in de enquête.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 15:55

Er staat geloof ik € 0-1, 1-2, 2-3, 3-4 ofzo in de enquête en de echte kosten zitten boven de opties. ;)

daphiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 16:02

ingevuld! :D

edit: Ohh oeps was al niet meer nodig geloof ik :P
Laatst bijgewerkt door daphiena op 04-12-14 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 16:03

xManon_ schreef:
Er staat geloof ik € 0-1, 1-2, 2-3, 3-4 ofzo in de enquête en de echte kosten zitten boven de opties. ;)

Ja dat klopt. De enquête is weken eerder gemaakt, op basis van de enquête hebben wij gekeken naar wat voor producten we gingen verwerken en waar in te kopen. Waardoor de prijs stukken hoger uitviel dan verwacht. Gelukkig al veel positieve reacties erop gekregen.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 16:12

En dat zou eigenlijk andersom moeten :) Eerst kijken naar de producten, dan voor hoeveel je het kan maken. Als je het niet voor de prijs kan maken waarvoor je het denkt te kunnen maken maak je wellicht mensen blij met een dooie mus *\%/*

Maargoed, fijn dat er positieve reacties op zijn!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 16:15

Amburtjoz schreef:
En dat zou eigenlijk andersom moeten :) Eerst kijken naar de producten, dan voor hoeveel je het kan maken. Als je het niet voor de prijs kan maken waarvoor je het denkt te kunnen maken maak je wellicht mensen blij met een dooie mus *\%/*

Maargoed, fijn dat er positieve reacties op zijn!

We moesten eerst brainstormen natuurlijk :P we weten pas sinds 3 weken de officiële prijs en de enquête was in september ergens.

Heel veel mensen reageerden ook in de andere stukjes dat ze wel meer dan 5 euro voor een degelijke sterke hengel.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 16:24

Voor mijn kater met veter-fetisjisme mag je wel staalkabel gebruiken aan je hengel ipv touw. Touwtjes, veters, haarelastieken, postelastieken enz. bijt hij binnen 5 minuten doormidden (en eet het vervolgens op }:0 ).
Daarom koop ik alleen nog maar speelgoed voor hem met de veren direct aan het stokje.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 16:31

Hebben jullie de hengeltjes ook echt met een sloper van een kat uitgetest?
En hoe zitten de veters/touwtjes aan het beestje/veertjes bevestigd? (dat vind ik er niet heel robuust uitzien namelijk..)

Als er een hengeltje is die mijn wilde bras overleefd, heb je mijn interesse gewekt!
http://i615.photobucket.com/albums/tt23 ... c080ef.jpg

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 16:33

We maken ook producten op vraag met ander touw of langere stokken daarvoor mag je PBen.

We hebben het op veel verschillende katten getest van kittens tot katten van 5 kilogram. Elk kat daar in tegen is anders. Sommige doen niks met het touw en de andere alleen maar met het touwtje

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 16:35

Tja ondanks dat ik de enquete niet meer hoef in te vullen, ga ik toch nog even reageren.

Mijn kat krijgt namelijk nooit weer een hengel met een touwtje. Hij was er zelf mee aan het spelen, ik lette niet op moest even naar boven en toen ik weer beneden kwam was alleen de stok en het gedeelte met de veertjes er nog :=
Ik heb het hele huis doorzocht en toen toch maar de DA gebeld. Er zijn niet veel katten die het doen, maar die van mij deed het dus wel, hij had het touw opgegeten. Het heeft me 750 eurp gekost om het touw weer te laten verwijderen. Alles waar een touwtje aan zit is nu dus verbannen. Hij heeft van die IKEA muizen, lekker goedkoop en hij is er dol op, maar de staarten gaan er allemaal af voor hij ze krijgt.
Beide DA's geloofden mij in eerste instantie niet, een kat doet dat namelijk niet, honden wel veel vaker.
Het was dat ik zo overtuigd was dat hij het wel opgegeten had, anders had ik nu waarschijnlijk geen kat meer gehad. Uiteindelijk is het (midden in de nacht) met een endoscopie verwijderd.

Tis maar een waarschuwing. En voor jullie als makers misschien een tip om iets van ijzergaren oid in het touw te verwerken. Gewoon touw zie je namelijk niet op rontgenfoto's. Ijzer garen is verder niet schadelijk of scherp.