Meer (fulltime) kassamedewerk(st)ers hier?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

suus_pepper

Re: Meer (fulltime) kassamedewerk(st)ers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 09:44

Ik heb een bijbaan achter de kassa. Sinds kort ook informatiebalie en mijn teamleidsters zijn super tevreden over me, dan werk ik heel fijn.
Zelfs vervelende klanten kan ik wel handelen, maar ik verveel me vreselijk als er geen klanten zijn...
Oh en omroepen is zeg maar niet mijn ding haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 10:56

Hier ook een kassamedewerkster! Heb eerst heel erg lang in een bedrijf gewerkt waar ik uiteindelijk de avondverantwoordelijke ben geweest (dus servicebalie/slijterij staan en zorgen dat alles goed loopt en schoon is) en nu werk ik bij de AH en zit ik dus gewoon achter de kassa! Ik vind het nu wel weer lekker, ik werk maar 10 uurtjes per week ongeveer en het is zo heerlijk hersenloos... Werk twee doordeweekse dagen en moet allebei die dagen eerst naar school, dus dan is het heel fijn als je gewoon je hersenen even uit kan zetten en gewoon even door kan scannen _O-

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-14 11:15

Ik werk toch als snel 40 uur. :j En inderdaad je hoeft niet zo na te denken tijdens het scannen dus dat is ook wel eens fijn. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 11:16

Ik heb ook een tijd een stuk meer gewerkt :j Naast mijn vorige studie werkte ik ongeveer 30 uur per week omdat ik zelf dacht dat ik dat kon. Helaas bleek dat niet zo te zijn, is gewoon heel zwaar.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-14 11:17

40 uur is ook wel veel hoor, na de pauze om 3 uur kan ik ook niet wachten tot het eindelijk 6 uur is. Maar de uren daar voor zijn altijd zo om. :j

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 11:18

ik ben een parttime kassamedewerker, maar wat ben ik blij dat ik mn postnl en ing certificaten heb zodat ik infobalie kan draaien. Bij kassa vind ik het al snel een standaard verhaaltje worden. Wel vind ik het contact met de klant heel leuk en heb ik leuke collega´s

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 11:18

Klopt, toen ik nog de 7 - 5 werkte ging het altijd heel makkelijk van 7 tot 3. Gaf altijd aan dat ik mijn koffiepauze zo laat mogelijk wou (dus het liefst pas half 4/4 uur) zodat ik na die 20 minuutjes nog maar heel even hoefde te zitten of alvast kassa's kon gaan tellen ofzo. Werkte een stuk fijner :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 11:19

dmuts schreef:
ik ben een parttime kassamedewerker, maar wat ben ik blij dat ik mn postnl en ing certificaten heb zodat ik infobalie kan draaien. Bij kassa vind ik het al snel een standaard verhaaltje worden. Wel vind ik het contact met de klant heel leuk en heb ik leuke collega´s

Ik vond servicebalie ook altijd wel heel erg leuk, maar wel slopend. Ik kan nogal bot uit de hoek komen en klanten die lopen te zeiken om 2 cent (want ja, ze bestaan) die wil ik nog wel eens een sneer geven omdat ik het gewoon onzin vind dat ze zo lopen te zeuren. Achter de kassa kan ik zeggen dat ik er echt niks aan kan doen en dat ze maar even naar de balie moeten lopen.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 11:20

Ik heb vanaf begin februari tot het eind van de zomervakantie zo'n beetje fulltime als kassamedewerkster gewerkt maar ik moet zeggen dat ik heeel blij ben dat ik nu weer studeer := Vind het echt heel erg leuk maar zoals nu alleen in het weekend vind ik wel beter.. Hoe je af en toe behandelt wordt, alsof je stront bent :=

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 11:21

je ik vind servicebalie ook wel een stuk leuker en in ieder geval ook wat uitdagender dan de kassa. Bij service kan je ook mooi alle werkzaamheden rondom de kassa managen enzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 11:27

Dat vond ik destijds heel leuk, maar ik ben toen ook wel echt in de knoei gekomen met verantwoordelijkheden. Dus ben blij dat ik nu gewoon weer achter de kassa zit en mijn eigen ding kan doen.

Ik werk twee doordeweekse dagen, gelijk vanuit school. Het was even wennen deze week maar vind het eigenlijk wel fijn, want ik hou zo echt mijn weekeinden voor mezelf, en dat kan ik wel gebruiken :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 12:03

dmuts schreef:

Moet je postNL en ING certificaten halen om servicebalie te kunnen draaien? :P Nou heeft mijn jumbo geen post-service en ook geen geldautomaat, maar wist nieteens dat daar certificaten voor waren hahah
Ik sta soms ook service balie. Vind ik eigenlijk vaak wel leuk. Alleen als klanten komen klagen niet. Nouja klagen is niet erg, vooral niet als ze weten dat ik er niets aan kan doen dat het niet goed is oid, maar wel als ze doen alsof het mijn schuld is dat er iets niet goed is in de winkel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 12:04

Ik vond servicebalie altijd wel leuk :j Bij mijn vorige bedrijf hoefde ik geen certificaten te halen voor de balie, ik moest gewoon leren retouren, de hokapas bij me houden en sigaretten verkopen. Als ik bij de AH achter de balie wil moet ik wel allerlei verschillende certificaten regelen :j

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 12:51

1234 schreef:
dmuts schreef:

Moet je postNL en ING certificaten halen om servicebalie te kunnen draaien? :P Nou heeft mijn jumbo geen post-service en ook geen geldautomaat, maar wist nieteens dat daar certificaten voor waren hahah
Ik sta soms ook service balie. Vind ik eigenlijk vaak wel leuk. Alleen als klanten komen klagen niet. Nouja klagen is niet erg, vooral niet als ze weten dat ik er niets aan kan doen dat het niet goed is oid, maar wel als ze doen alsof het mijn schuld is dat er iets niet goed is in de winkel :+

Wij hebben een post-nl balie en een ing servicepunt dus dit moet in onze jumbo wel ja. verder is dat niet overal hoor!

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 20:35

Ik sta ook veel op service balie. Vind het wel leuk. Tussen door sigaretten en zo vullen mensen met knal rood hoofd condooms en zwangerschaps testen komen halen.

Oja en elke zondag de zelfde vrouw die komt zeuren dst de actie er nog niet af is. Zondag gaan ze bij ons in maar niet alles staat dan in de kassa's. Hoe ze het voor elkaar krijgt om elke week het ene product te halen die er niet in staan geen idee.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 20:58

hahaha ja dat had ik laatst ook een keer xD Was een jongen, die een beetje zacht mompelde dat hij condooms wilde :') Ik verstond het niet heel goed dus vroeg wat hij zei, zegt ie het nog een keer (nogsteeds beetje tussen neus en lippen door, maar wel duidelijker), krijgt ie rood hoofd en schaamde ie zich :') Ahww dat vond ik zo cute hahah

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 21:23

Ik liep gister in onze AH, roept een meisje naar haar vriend: "hebben we nog condooms?" Die jongen kreeg echt een rode kop en het meisje besefte ook dag ze niet thuis was haha!

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 23:16

Ik heb ook een tijd fulltime achter de kassa gezeten tijdens een studiestop. Nou.. ik kan je vertellen dat ik in tijden niet zo gemotiveerd was om weer met mijn studie te beginnen :')

Momenteel werk ik nog steeds achter de kassa, voornamelijk servicebalie eigenlijk. De afwisseling die je achter de servicebalie hebt kan ik zeker waarderen, maar weet nog steeds zeker dat ik dit niet de rest van mijn leven wil blijven doen. Het geeft mij zeker niet genoeg voldoening..

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-14 15:24

Ook nog mensen die bij de Nettorama werken?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 19:54

Petrichor schreef:
Ook nog mensen die bij de Nettorama werken?

Niemand?

Zou namelijk graag een vraag willen stellen via PB. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 20:01

Nope, Albert Heijn hier