faal op introkamp

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 13:05

Probeer wat makkelijker te worden in het leggen van contact. Misschien even een drempel, maar leer jezelf elke dag een praatje te maken met iemand die je niet kent. Dat helpt om jezelf hierin te ontwikkelen en minder onzeker te zijn. Succes!

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:21

marloes12345 schreef:
Voor alle mensen die beweerde dat ik zo mijn taaltoets niet zou halen :p
ik heb hem gehaald in de eerste keer dus voor de volgende keer blijf on topic en beroordeel mensen niet op een stuk ;)

Hartstikke goed van je! Maar het is toch wel handig om op z'n minst op hoofdletters te letten aan het begin van de zin, staat wat netter en het hoort gewoon. Zijn gewoon dingen die je jezelf moet aanleren. :)

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 19:40

marloes12345 schreef:
ik heb hem gehaald in de eerste keer dus voor de volgende keer blijf on topic en beroordeel mensen niet op een stuk ;)

Dat is werkelijk waar knap,vooral omdat je hier er weer een dikke spelfout in gooit.Zet een spelcontrolle op je computer,scheelt veel.

marloes12345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 19:44

Mn enkel nog steeds niet helemaal beter maar t gaat de goede kant op!

Ik snap dat best van die hoofdletters maar ik had gewoon iets leuks meegemaakt wat ik wilde delen en daarom niet op hoofdletters gelet (wat ik dus normaal wel doe!)

En reactie hierboven typfoutjes zijn menselijk hoor en ik typ op mijn telefoon dus dan is er geen spelling controle!

Fijn dat je hier niks leuks kan melden omdat er altijd mensen gaan reageren op punten waar je helemaal niet om vraagt!

mingming

Re: faal op introkamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:21

Ik heb het helemaal gelezen en het klonk erg leuk! Ik vind het ook altijd eng om naar zo iets te gaan waar je nog niemand kent, maar uiteindelijk is het meestal wel gezellig :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:30

beatje schreef:
marloes12345 schreef:

Dat is werkelijk waar knap,vooral omdat je hier er weer een dikke spelfout in gooit.Zet een spelcontrolle op je computer,scheelt veel.

Spellingscontrole is het juist woord ;)
Ja, als jij gaat muggenziften kan ik het ook.

marloes12345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 21:33

Thanx voor de leuke reacties! Fijn dat het ook leuk kan :)

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 21:43

Fijn dat het zo ontzettend leuk was! Ik heb overall ook een best leuk introkamp gehad, terwijl ik er ook best tegenop zag. :+

Maar ik kan het ook niet laten om 1 ding over je taal te zetten. Dat zijn niet de taalfouten, maar voornamelijk de gigantische hoeveelheid aan onnodige details. Zorg dat alleen het meest relevante erin staat, dan wordt het voor anderen op een forum gewoon een stuk prettiger lezen. Communicatie komt van 2 kanten!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 21:45

Pfoe wat een lang verhaal :')
Ik vind de 'faalfactor' nog wel meevallen hoor, haha. (Tenzij het echt 'val' moest zijn maar dat geloof ik niet).

Je schrijfstijl is idd nog niet echt pabo-waardig, hoewel je het in je verdere reacties hier al wel verbeterd hebt! Maar goed, daar is wel genoeg over gezegd en je hebt nog 4 jaar om jezelf te verbeteren! :)