Ik ben Linda, 24 jaar en nu vijfdejaars Informatica in de richting Software Engineering, tevens mijn zevende jaar op het HBO door een overstap vanaf een andere opleiding in 2010. Ben er ontzettend klaar mee! Vorig schooljaar ging het niet zoals de bedoeling was, waardoor ik ongeveer 12 van de 60 studiepunten heb gehaald, dus ik doe dit jaar nog een poging.
Ik merk ook heel erg dat ik er weinig vertrouwen meer in heb en als mijn moeder dan voor de zoveelste keer zegt dat ik dit jaar toch echt MOET afstuderen omdat ze volgend schooljaar gewoonweg niet meer betaald, barst ik zowat in janken uit omdat ik niet meer wil
Dus ik kan wel wat lotgenoten gebruiken
Voel me echt een vijfdejaars loser
Op dit moment volg ik twee vierdejaars vakken (en heb alleen op maandag les), ga daarnaast keihard leren voor twee tentamens van tweedejaars vakken die ik in de week van 30 september heb en ik hoop dat ik dan vanaf begin december op stage mag. Dan moet ik tijdens mijn stage wel nog wat punten binnen zien te slepen, maar dat moet te doen zijn.

10 uurtjes vervanging weer op mijn stage van afgelopen jaar, echt heel gaaf
) jaar doen. 1 tentamen die ik inmiddels al 3x gedaan heb, 1 project, een klein opdrachtje en m'n slb portfolio