Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Slina schreef:Serieus, ik verbeter je grammaticale fouten voor je en je haalt ze er niet uit? ..
Hier heb je typfout gemaakt: In de stallen van het keizerrijk deden ze de letters aan de staldeuren zodat de mensen wiesten van wie welk paard was.
FriesWytske schreef:Heeft niemand het door dat jullie ts aan het helpen zijn met haar huiswerk. Ze heeft het wel heel geraffineerd aangepakt. Want ook ik zou er eerst in trappen. Maar toen ik las dat B t/m de Z in een 40*20 baan wordt gereden, had ik haar al door.
BeatTheElite schreef:Eerste stukje ging niet, dus hier het eerste stukje.
Bakletters.
Bakletters zijn metalen-houten bordjes die aan de rand van de bak hangen. ook zijn er een aantal denkbeeldige bakletters. Met de bakletters kunnen ruiters figuren maken in de rijbak. In het paardrijden heb je een aantal niveau´s. Vanaf klasse B t/m Z rijd je in de 20 bij 40 bak. Vanaf de Z (Zwaar) of hoger mag je in de 20 bij 60 bak rijden. Hier zijn meer letters en word alles dus lastiger.
De geschiedenis van de bakletters.
Er zijn een aantal dingen waar de bakletters vandaan komen.
1:
FriesWytske schreef:Heeft niemand het door dat jullie ts aan het helpen zijn met haar huiswerk. Ze heeft het wel heel geraffineerd aangepakt. Want ook ik zou er eerst in trappen. Maar toen ik las dat B t/m de Z in een 40*20 baan wordt gereden, had ik haar al door.
Dan mag ik wel voor de rechter gesleept worden, ik geef heel veel kinderen bijles...
Sterretje90 schreef:FriesWytske schreef:Heeft niemand het door dat jullie ts aan het helpen zijn met haar huiswerk. Ze heeft het wel heel geraffineerd aangepakt. Want ook ik zou er eerst in trappen. Maar toen ik las dat B t/m de Z in een 40*20 baan wordt gereden, had ik haar al door.
Ennnn... Het is verboden om iemand te helpen met z'n huiswerk???Dan mag ik wel voor de rechter gesleept worden, ik geef heel veel kinderen bijles...
![]()
TS: Lees je verslag even heel nauwkeurig door op taalfouten en -onzuiverheden, zowel op gebied van spelling als grammatica en interpunctie. Inhoudelijk is het leuk maar het mag wel wat zorgvuldiger. Wel een erg leuk, creatief onderwerp! Veel succes!