ikke schreef:Niet om het een of ander, maar die saaie kantoorbaan levert wel meer dan voldoende geld op om fluitend een paard van te betalen en er voor de lol, gewoon omdat het kan, er een dikke 4x4 bij te hebben. Ik zou er zelfs voor kunnen kiezen om minder te gaan werken en dan nog steeds fluitend dat paard kunnen betalen. Het is dat die saaie kantoorbaan in de praktijk een stuk minder saai is dan het lijkt. Het is in de paarden toch een stuk minder gebruikelijk om meerdere miljoen+ projecten tegelijk te moeten bestieren.
Jij bent die uitzondering op de regel die het wel aardig doet in dat wereldje en zeer waarschijnlijk ben jij op kwaliteiten en niet op diploma's daarin terecht gekomen......
Nou, ik wil wel weten waar jij makkelijk je geld verdient.
Mijn ervaring met goed betaalde banen is vooral veel geld, maar ook geen tijd meer voor een hobby zoals paarden. Hartstikke leuk hoor, dat geld, maar 60 tot 80u per week van huis en dan nog een sociaal leven en een paardenhobby ernaast… hoe dan?
Laatst bijgewerkt door _Nelleke_ op 27-08-14 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt