Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lolacabana schreef:Maar als student heb heb je toch een OV kaart waarmee je gratis kan reizen? Dat je er dan voor kiest om met de auto te gaan en te betalen doe je zelf.. Dan moet je daar ook niet over zeuren.
_Cowgirl schreef:Is het een excursie voor de hele school? Aangezien ik uit je OP opmaak dat een schoolgenoot, die een klas hoger zit een onaangekondigde excursie heeft op donderdag. Als het voor de hele school is, dan ligt dat natuurlijk anders.
Ik zou morgen (officieel vandaag) even contact opnemen met jou school en als inderdaad blijkt dat er een excursie plaats gaat vinden, kun je direct doorgeven dat jij dan helaas niet deel kunt nemen aan deze excursie doordat je moet werken en dit niet last-minute af kunt zeggen.
maralyn schreef:Lolacabana schreef:Maar als student heb heb je toch een OV kaart waarmee je gratis kan reizen? Dat je er dan voor kiest om met de auto te gaan en te betalen doe je zelf.. Dan moet je daar ook niet over zeuren.
100 km heen en 100 km terug.
Succes met het ov!
Volgens mij heb ik het er ook bij gezet... "Vervoer dien je zelf te regelen." Zo niet, mijn excuus.
Ik ga al met OV naar school toe, en door 20 minuten overstaptijd, zit ik al op anderhalf uur reisuren.
En dit betreft nog maar 40 km. Laat staan dat ik voor een excursie 100 km met het ov moet gaan doen?
Hoeveel overstappen zou ik dan wel niet moeten maken??
Pff, als ik er aan denk griezel ik al.
Bedankt, maar nee bedankt!
Ik reis 130 kilometer en doe daar met het OV 5 kwartier over met maar 1 keer overstappen.