Ik ga dit jaar het derde jaar neuropsychologie in, hopelijk heb ik daarna mijn bachelor diploma binnen
Komend jaar ga ik een minor criminologie doen, ben heel benieuwd, weer eens wat anders
Ik studeer trouwens aan de UU
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sunneva schreef:Nijmegen is idd erg leuk, net de intro achter de rug en ben aangenaam verrast!
Fijn om te horen dat de studie niet gaat vervelen haha
Net ingeschreven voor de vakken, maar wat was dat stressen zeg! Tijden die niet overeen kwamen, en nog steeds niet overeen komen trouwens. Hopen dat ik nu niet voor PIA WG en Meth WG tegelijkertijd sta
Meisje dat ik heb leren kennen op intro kon niet eens inschrijven omdat haar profiel eruit lag oid. Nu kon ze dus niet tegelijkertijd inschrijven en kan ze niet bij ons in de groep... Ook weer zo top geregeld.
lisannee93 schreef:Gaan/zitten jullie allemaal op kamers of zijn er net als ik ook treinreizigers?
Sunneva schreef:Nee klopt loes maar ga maar kijken, de tijden zijn anders dus je kan nu toevallig samenvallen met een ander vak. Bv met meth
Ik zit nu in PIA 9
Sunneva schreef:Ook een eerste jaars ru studentwat leuk! Ik zit in AV WG 9, AI WG 7, Meth WG 14 en PIA WG 19.
Ik ga met de auto denk ik, ben er achter gekomen dat je heel goed kan parkeren in de woonwijk achter de uni

Maar ik ga eerst even aanzien hoe het gaat.