Ging niet voor school maar voor zijn IJshockey cariére, en omdat hij geen 18 was moest hij automatisch een jaartje high school meepakken.
Hij heeft er echt een supertijd gehad, en een tweede familie aan over gehouden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jess schreef:pNg schreef:ik ken wel iemand hier op bokt die dat gedaan heeft. vermoed dat ze dit topic gauw genoeg ontdekt.
Ik gok dat ze mij bedoelt
Het is voor mij al een heeeule tijd geleden, schooljaar '99/'00 maar ik ben ook met EF daarheen geweest.
Ik heb in een heel klein dorp in het zuiden van Louisiana gewoond.
Na het eerste jaar heb ik er nog 4 jaar in de VS bij aangeplakt voor ik weer naar Nederland kwam (maar dat had natuurlijk niets met EF te maken).
Als je vragen hebt pb me maar
En heel veel plezier alvast!!!LoveBodin schreef:Ik ben in Finland geweest, ook met AFS
uiteraard jess.. who else? hihi![]()
Doe inderdaad veel aan sport, en houd je contacten vast!
In het begin wil iedereen je vriend zijn, maar je moet ze wel vasthouden en vooral zelf initiatief tonen. Dus mensen uitnodigen om dingen te gaan doen. Niet alleen meeliften zeg maar
Helemaal mee eens!Lynnepinny schreef:@Cyella Ah, Bluepoint herken ik nog wel hoor!
Maar eh, TS, is EF niet heel duur? Heb gehoord dat dat de aller duurste was om mee naar Amerika te gaan, en dat het vooral commercieel is i.p.v. op vrijwillige base, dus dat de gastgezinnen worden betaald.
Ik weet niet hoe het tegenwoordig is hoor maar in mijn tijd kregen gastgezinnen niet betaald. Alleen de regio coördinator kreeg een hele kleine vergoeding.
elenaMM77 schreef:niet gedaan hier,
wij hadden daarentegen wel een japans en amerikaans meisje voor een jaar bij ons in 4 havo.. hartstikke leuk.. Toeval dat er ineens 2 leerlingen een jaar in Nederland naar de middelbare school willen.. weet alleen niet meer waarom, heb het toen vast wel eens gevraagd (zal wel een Nederlander in de familie zitten of zo en dat ze nederlandse roots wilden 'voelen' is het enige dat ik kan bedenken)..
beauty1love schreef:Oh wat leuk dat je dit gaat doen! Ik ben afgelopen zondag aangekomen bij mijn gastgezin in Kansas! Dus als je iets wil weten stuur me maar een pb![]()
Ga je ook op orientation camp in New York met EF?
Mies schreef:beauty1love schreef:Oh wat leuk dat je dit gaat doen! Ik ben afgelopen zondag aangekomen bij mijn gastgezin in Kansas! Dus als je iets wil weten stuur me maar een pb![]()
Ga je ook op orientation camp in New York met EF?
Oh super leuk!! Bedoel je dat je ergens midden in het jaar een weekje weggaat of helemaal aan het begin? Want ik vertrek 19 Augustus dus ik ga gelijk naar mijn gastgezin. Hoe heb je het nu ??
Mies schreef:Thesserd schreef:Wat leukAl plannen om captain cheerleader te worden?
Ga je er ook een topic over bijhouden o.i.d.? Zo ja, lijkt me wel interessant om te volgen ^.^
Haha ik zie mezelf al cheerleaden![]()
![]()
Lijkt me wel leuk om een blog bij te houden of af een toe een foto topic