Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bizzybijtje schreef:Dan heb ik het mis
Ik reis zelf 3 tot 3,5 uur heen en 3 tot 3,5 uur terug. Moet zeggen dat ik na 3 of 3,5 uur wel compleet kapot ben (2 tot 3x overstappen, vaak vertraging blablabla).Ik zit dan wel op kamers haha. 2 uur reizen is nog te doen heen en 2 uur terug, maar denk dat je het al heel snel zat zult zijn
Als het niet bevalt dan is het een kwestie van even door de zure appel heen bijten, of toch op zoek gaan naar een kamer! soloro schreef:Je kan het altijd eerst proberen, op kamers kan later altijd nogIk reis zelf 3 tot 3,5 uur heen en 3 tot 3,5 uur terug. Moet zeggen dat ik na 3 of 3,5 uur wel compleet kapot ben (2 tot 3x overstappen, vaak vertraging blablabla).Ik zit dan wel op kamers haha. 2 uur reizen is nog te doen heen en 2 uur terug, maar denk dat je het al heel snel zat zult zijn

En vanaf daar 10 minuten fietsen naar school. 
)
Slina schreef:soloro schreef:Je kan het altijd eerst proberen, op kamers kan later altijd nogIk reis zelf 3 tot 3,5 uur heen en 3 tot 3,5 uur terug. Moet zeggen dat ik na 3 of 3,5 uur wel compleet kapot ben (2 tot 3x overstappen, vaak vertraging blablabla).Ik zit dan wel op kamers haha. 2 uur reizen is nog te doen heen en 2 uur terug, maar denk dat je het al heel snel zat zult zijn
Je zit op kamers maar reist toch 3 uur? o.o
Goede kamer uitgekozen
^ Ik had ook 1 dag in de week vrij, en dan 2 dagen een halve dag en 2 dagen een hele.
Ik reis op vrijdag 3,5 uur en op zondag ook weer 3,5 uur. Mijn reistijd van mijn studentenhuis naar mijn school is 10 minuten fietsen
Dus reistijd slaat op studentenhuis weer terug naar mama en weer andersom xD capopjekop schreef:Ik heb 4 jaar lang 2 uur van deur naar deur gereisd. Het eerste jaar ging ik met de auto maar dat werd me te duur, zeker omdat het ov gratis was. Bij korte dagen vond ik het prima te doen. Maar er waren ook projecten dat ik van 9 tot 5 op school moest zijn. Dan ging ik om 7 uur weg en was ik om 7 uur weer thuis, dat vond ik wel zwaar. Zeker in de winter, dan heb je 's avonds geen puf meer om veel te doen.
Het reizen ansich vond ik nooit erg. Ik nam boeken mee of mijn tablet. Je kunt ook alvast studeren. Ik zat overigens ook in Tilburg en ik wilde niet op kamers omdat dat heel erg duur werd in combinatie met 3 pony's
Ik zou er niet vanuit gaan dat je effectief kunt studeren in de trein, hoogstens een opdrachtje maken of iets.
.