Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MyHorseGirl schreef:Kom op, je bent jong! Dan kun je toch wel tegen een beetje lawaai en alcohol en dergelijke. Ga opzoek naar vakantiewerk op de camping, hotel, attractiepark, winkels, supermarkt etc. Er zijn echt genoeg winkels/bedrijven opzoek naar vakantiemedewerkers.

MyHorseGirl schreef:Kom op, je bent jong! Dan kun je toch wel tegen een beetje lawaai en alcohol en dergelijke. Ga opzoek naar vakantiewerk op de camping, hotel, attractiepark, winkels, supermarkt etc. Er zijn echt genoeg winkels/bedrijven opzoek naar vakantiemedewerkers.

Miekje23 schreef:de action zoekt ook vakatie krachten..
sandra1312 schreef:McDonald's zoekt ook vaak mensen, alleen willen ze je dan ook na de vakantie 'houden'. Maar dan werk je in de vakantie wat meer, bijvoorbeeld 4/5 dagen als je dat wil en dan na de vakantie gewoon 2 dagen, na schooltijd bijvoorbeeld
Citaat:sandra1312 schreef:McDonald's zoekt ook vaak mensen, alleen willen ze je dan ook na de vakantie 'houden'. Maar dan werk je in de vakantie wat meer, bijvoorbeeld 4/5 dagen als je dat wil en dan na de vakantie gewoon 2 dagen, na schooltijd bijvoorbeeld
Helaas heb ik na de vakantie genoeg aan mijn baan bij de Jumbo en mijn paard