Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Een prachtige kamer, in een prachtig studentenhuis, voor een prachtige prijs, door een lieve bokker.
Ik ben ook niet opzoek naar een huis met 20 man.. Liever iets kleiners, waar het
Ik heb zelf op deze manier een kamer gevonden. Raad je wel aan om zo snel mogelijk op een advertentie te reageren
Ik heb op ong. 20 kamers gereageerd en maar van 1 wat terug gehoord. Tevens was ik ook gelijk nummer 1 op de lijst dus ik had eerste keus
In ieder geval iedereen succes met zoeken.
Zo eten wij elke avond samen, of naja in ieder geval eet er altijd wel 1 iemand mee, scheelt enorm in de kosten
Ik zit zelf in breda op kamers en breda/tilburg vallen onder die site
Moet wel zeggen dat je op dit moment niks aan die site hebt omdat ze aan loting doen en aan hoe lang je ingeschreven staat. Ik raad je aan je daar gratis in te schrijven, mocht je ooit nieuw studentenhuis zoeken sta je wel al tijd ingeschreven

Sem_ schreef:Ik ben langzaam maar zeker ook op zoek naar een kamer in Tilburg.. Raden jullie dan SSH aan of
Kamernet? Ik wil liever niet hospiteren, maar via een makelaar ergens inkomen. Ik weet van mezelf
dat ik namelijk niet heel spontaan ben, zeker niet bij een eerste ontmoeting, dus ik denk niet dat ik
veel kans maak.Ik ben ook niet opzoek naar een huis met 20 man.. Liever iets kleiners, waar het
ook oké is om wat meer op jezelf te zijn.![]()
Ik ben al lid van de Facebook groep voor kamers in Tilburg!
Kun je gewoon aangeven bij je zoekcriteria.

1234 schreef:Alsjeblieft! Maar in welke buurt in Tilburg zoek je? Bij de universiteit (centrum), fontys (oud-zuid) of ergens anders? Ik heb echt super veel gevonden met weinig huisgenoten, ik had dat namelijk ook als eis toen ik zocht, en heb op best veel kunnen reageren en sommigen zelfs toen nog open gelaten. Dus gewoon goed in de gaten houden en de e-mailservice aanzetten, dat je mails krijgt wanneer er nieuwe advertenties zijn.

)