Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gaat in augustus de GP dressuur in ( nu Midden Tour met veel winst).timokyana schreef:Heftig friesam!
Jenny; hoe heb je dit veranderd?
friesam schreef:...en vriend die graag savonds een warme maaltijd heeft....
Rex_Rolfo schreef:friesam schreef:...en vriend die graag savonds een warme maaltijd heeft....
Weet hij dan niet waar het fornuis staat?
Als je beide de kost verdient moet je imho ook beide het huishouden doen. En een beetje vent draait anno 2014 toch zijn hand niet meer voor om om een lekker potje te koken of een wasje te draaien?
rienne schreef:Rex_Rolfo, mijn man doet dat alleen als ik hem dat opdraag (ja opdraag, als ik het vraag doet hij niks)
friesam schreef:Helaas was en koken "kan die niet" helpt wel mee was ophangen of stofzuigen enz. Boodschappen kan die ook niet (zucht!!!)

Jennyj01 schreef:Die investering zal je echt wel blij van worden denk ik. En niet alleen voor de dagen dat je weg bent. Ook in je dagelijkse ritme geeft dat een hoop rust.
MarjanB schreef:@ Rex Rolfo, heb jij geen tips hoe ik mn vent toch zelfstandig huishoudelijke klusjes kan laten doen?
Hij is vaak om 4 uur thuis en gaat dan gelijk op de bank zitten. Geen booschappen of eten klaar als ik terug kom.. Snapt ie na 5 jaar nog steeds niet.
Of ik moet gewoon opzoek naar een andere vent die niet verwend is door zn moeder