Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mirriezz schreef:Misschien kun je haar vragen om haar telefoon tijdens bepaalde tijden weg te leggen? Het geluid/getril/lampje van de telefoon zal voor jou ook storend zijn...
Zeg haar dat jij makkelijker kunt werken als ze dat voor je zou willen doen. Misschien kun je aan het einde van elk uur 5-10 minuten telefoontijd voorstellen?
Jillsil schreef:Sowieso niet gelijk naar je baas gaan. Is bij mij op kantoor ook door een collega gedaan en zodra zij nu iets doet wat niet mag/hoort vallen alle andere collega's daarover.
Je zou subtiel een opmerking kunnen maken van; jij bent 's avond zeker wel heel moe? Het is hier op kantoor druk en dan ook nog steeds whatsapp bijhouden.
Of je vraagt: Vindt je dat niet irritant als steeds je telefoon gaat?
Bij ons op kantoor is nu ook een soort de regel ingevoerd dat mobiele telefoons in de tassen moeten en alleen bij de pauzes gebruikt mogen worden.
mirriezz schreef:Misschien kun je aan het einde van elk uur 5-10 minuten telefoontijd voorstellen?
SAKKIA schreef:mirriezz schreef:Misschien kun je haar vragen om haar telefoon tijdens bepaalde tijden weg te leggen? Het geluid/getril/lampje van de telefoon zal voor jou ook storend zijn...
Zeg haar dat jij makkelijker kunt werken als ze dat voor je zou willen doen. Misschien kun je aan het einde van elk uur 5-10 minuten telefoontijd voorstellen?
5-10 minuten? Weet je wat dat een werkgever kost op een dag/week/maand.
Ze hebben toch lunchpauze dan kan ze toch appen en daarna na werktijd weer.
Als ik een appje krijg van mijn vriend/ouders/vrienden/whatever dan kijk ik vaak wel even wat er is. Is het onzin dan ga ik daar echt niet op reageren hoor. Dat kan namelijk ook gewoon na werktijd.
Doe je maar lekker in je eigen tijd. Jillsil schreef:Sowieso niet gelijk naar je baas gaan. Is bij mij op kantoor ook door een collega gedaan en zodra zij nu iets doet wat niet mag/hoort vallen alle andere collega's daarover.
Je zou subtiel een opmerking kunnen maken van; jij bent 's avond zeker wel heel moe? Het is hier op kantoor druk en dan ook nog steeds whatsapp bijhouden.
Of je vraagt: Vindt je dat niet irritant als steeds je telefoon gaat?
Bij ons op kantoor is nu ook een soort de regel ingevoerd dat mobiele telefoons in de tassen moeten en alleen bij de pauzes gebruikt mogen worden.