Reiskostenvergoeding normaal zo laag?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 19:29

Ik krijg 8 ct per km. Heb al jaren vaste aanstelling en rij een kleine 70 km per dag. Het is niet anders :)

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 19:31

@Pumamaximums liggen wellicht ook vast in de CAO, tis iedere werkgever vrij om meer te geven............valt gewoon onder je secundaire arbeids voorwaarden
@jan de regelaar, 130 km rijden per dag, is een flinke afstand als TS idd zo weinig betaald krijg....vind het echt sneu voor je.
benzine is duur!!!

Hopelijk is dit wel relevant vakantie werk dan heeft het tenminste nog toegevoegde waarde voor je CV.

Ik rij overigens 90 km per dag (0 euro reiskosten vergoeding)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 19:33

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 19:36

studiemiep schreef:
@Pumamaximums liggen wellicht ook vast in de CAO, tis iedere werkgever vrij om meer te geven............valt gewoon onder je secundaire arbeids voorwaarden
@jan de regelaar, 130 km rijden per dag, is een flinke afstand als TS idd zo weinig betaald krijg....vind het echt sneu voor je.
benzine is duur!!!

Hopelijk is dit wel relevant vakantie werk dan heeft het tenminste nog toegevoegde waarde voor je CV.

Ik rij overigens 90 km per dag (0 euro reiskosten vergoeding)

En als haar auto gemiddeld 1 op 13 rijdt is dat toch snel een euro of 16-17 per dag, min 3 euro.

Anoli

Re: Reiskostenvergoeding normaal zo laag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-14 20:39

Gelukkig is dit vakantiebaantje enorm goed voor mn cv dus dat is een pluspunt :j
Daarnaast is het werk leuk, en de collega's ook dus ook dat is een groot pluspunt :))

Ik ben ook niet boos, alleen ietsie teleurgesteld. Bij mijn vorige baan, waar ik overigens fulltime werkte, kreeg ik dus meer vergoeding. Eigenlijk nooit over nagedacht wat "normaal" is en daarom kwam die 6 cent nogal laag over. Nu ik zo lees dat meer mensen rond dat bedrag zitten, is het toch blijkbaar wel normaal :j

Gelukkig rijd mijn auto ook nog eens 1 op 16 dus dat scheelt toch weer iets op de benzine ;)
En ja ik kan mijn studie er dus prima mee betalen na de vakantie, dus uiteindelijk heb ik niks te klagen. Schrok alleen van het, in mijn ogen, lage bedrag voor de vergoeding.

Dank voor alle antwoorden, en tips, ben nu een stuk wijzer :D