. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
en denk ook laat ze maar gaan, juist op die leeftijd!
"ooit" wil ik ook naar Engeland verhuizen, ookal ben ik pas 16. Ik ga je zeker volgen en heel veel plezier daar

Cemlys schreef:Gaaf shanna en spannend. Engeland heeft me ook altijd aangesproken en dan vooral wales, maar uiteindelijk naar nederland geemigreerd. Alles achterlaten is heel wat, zeker in het begin en als je daar in je uppie alleen zit, maar na een tijd bouw je toch een nieuw leven op. Vraagt men vaak of ik 'mijn land' niet mis, tja als ik dan mijn oude vrienden na lange tijd weer eens aie dan kriebelt het wel en ik mis soms de omgeving wel. Maar ik heb hier mijn vriend, noeiuwe vrienden, week, paarden,... als ik daar een paar dagen ben ben ik ook altijd blij dat ik weer naar huis kan.
Hoe kwam jij zo hier terecht?
Hopelijk bevalt het mij straks ook in Engeland.
Engeland is gewoon een heel leuk land, zo er ook zo heen gaan hoor. maar nu wel iets meer paarden die mee moeten, gaat niet zo makkelijk meer

daar ben ik ook al eens geweest, hebben vrienden in de buurt van Manchester wonen dus dan is het niet meer zo ver.
http://www.emigrerennaarengeland.nl/1/p ... tigen.html
Ik ga er vanuit dat het bevalt, zo niet, moet ik een andere baan zoeken en wil ik dan wel graag in Engeland doen. Kortom; redelijk voor 't echie ja.
Jong met de nodige ervaring en een afgeronde opleiding (meende ik althans
) mocht het bij je baas in Telford niet helemaal lukken.
Doe je nog iets met journalistiek eigenlijk? Of is dit een totaal andere kant uit?