. Vanavond m'n eerste crossles van dit seizoen (en de tweede van m'n leven
) dus dan kan ik ook niet leren. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Vanavond m'n eerste crossles van dit seizoen (en de tweede van m'n leven
) dus dan kan ik ook niet leren. JustFenna schreef:Jeeeyyy nog meer examenkandidaten!
Ik ben Fenna, 17 jaar, Havo op het Da Vinci college in Leiden.
Ik doe examen in Nederlands, Wiskunde, Engels, Scheikunde, Biologie en Natuurkunde.
Ik heb van ieder vak al minstens 1 examen gemaakt, en daar geen onvoldoendes gezien. Ik ben blij, maar ook weer niet omdat daardoor mijn motivatie volledig weg is.
DewiRox schreef:Wat leuk, een examentopic!
Ik ben Dewi, 18 jaar (wordt op de dag van mijn biologie examen 19) en ik zit op het volwassenonderwijs.
Vorig jaar heb ik VWO examen gedaan, helaas maar 3 vakken gehaald. Dit jaar doe ik er 5, op HAVO;
Natuurkunde, biologie, wisB, engels en scheikunde.
Ik sta er erg goed voor en de HAVO examens die ik oefen gaan me een stuk beter af dan de VWO examens. Gelukkig maar.
Ondanks dat ik nu een stapje lager examen ga doen en dit jaar alleen maar dikke voldoendes heb gehaald, vind ik het nog steeds wel een beetje 'eng'.
Leren jullie serieus alles voor een vak? Dat lukt me echt niet hoor, om alles in mijn hoofd te krijgen. Ik maak vooral veel examens en schrijf alles op wat ik moest opzoeken, niet zo goed snapte of fout had. Dit 'leer'/kijk ik dan nog even goed door en zet ik in mijn gr.

dus hoef deze week niet zo veel meer!

ik doe vwo. begin met nl bio schei en dan 5 dagen open rij vrij en dan de rest dus leer nu eigenlijk alleen bio en schei(drama
) alleen alle oefenexamens deed ik nagenoeg alles goed en het ik er dan voor wat slordigheid nog punten afgehaald dat motiveert niet 

) en bio en scheikunde zaten ook tegen de 9 aan.