Nassie schreef:Ik werk fulltime als gastouder bij een gezin in huis.
De opleiding sociaal pedagogisch medewerker niveau 4 gedaan. Achteraf gezien had ik beter HBO erachteraan kunnen doen
Ik heb ook bij een kinderdagverblijf, activiteitencentrum en woning voor mensen met een handicap gewerkt. Allemaal wat bij de opleiding past. Ik werk graag met mensen.
Ik wil dus ook met mensen werken. Ik denk dat als ik elke dag met Jan en Piet en Sofie kan werken, en hen kan begeleiden en helpen , ik wél voldoening haal uit mijn job.
En ik haal ook wel voldoening in het koken voor anderen of het bedienen van anderen, maar dat is toch anders. Het voelt minder "nuttig" als wanneer ik een persoonlijk verschil zou kunnen betekenen voor iemand. (maar misschien wil ik mezelf gewoon belangrijk voelen hoor, dat kan natuurlijk ook)
Mijn ervaring is dat mensen die aan de kassa komen ofzo niet altijd even dankbaar zijn, maar dat zullen Piet en Sofie waarschijnlijk ook niet zijn

Trouwens, wil je wisselen, jij hebt een leuke job , je diploma mag je altijd opsturen, ik pb je mijn adres wel