Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ben al sinds oktober ziek, het is wel een beetje beter maar tot nu toe ziet het er nou niet bepaald uit alsof het over aan het gaan is..
Al zijn er ook heel erg veel volwassenen die er echt helemaal niks van begrijpen hoor, er zijn veel meer hokjesdenkers dan het lijkt
Poek schreef:In mijn ogen is autisme niet iets wat je wil hebben. Het kan dan heel zwart-wit zijn, maar het is wel mijn mening. Ik probeer me wel open te stellen dat er ook voordelen zijn.
melody7 schreef:Moonfish, heb jij een of andere geniale behandling gevonden?Ik ben al sinds oktober ziek, het is wel een beetje beter maar tot nu toe ziet het er nou niet bepaald uit alsof het over aan het gaan is..
Mroes, dat klopt ook wel weer jaAl zijn er ook heel erg veel volwassenen die er echt helemaal niks van begrijpen hoor, er zijn veel meer hokjesdenkers dan het lijkt
Eigenlijk combineer ik twee bestaande dingen en voor een van de dingen die normaal een therapeut doet doe ik zelf. Stel alles ook samen qua schema's etcetera. Poek schreef:Mijn post was niet erg slim van me en het is ook heel anders opgevat dan wat ik bedoelde. Voor de mensen die ik beledigt heb, sorry. Ik wil het best uitleggen maar niet nu (ik zit nu mobiel) en via pb.
Mroes als je graag een gesprek wil hebben, stuur me dan een pb. Dan houden we het hier ontopic
Shadow0 schreef:RoyceMack schreef:waaronder het ASS het autistische spectrum, waarbij vaak een verstandelijke beperking om de hoek komt.
Het autismespectrum is juist de term voor het hele brede gebied van manieren waarop autisme tot uiting kan komen.

)