Dank en ja het topic is weg. Das lastig uitleggen hier maar het was beter. Voor degenen die missen waar het om gaat,ik heb een strijd van een jaar achter de rug waarin mijn werkgever en ik niet al te gezellig met elkaar om gingen. Gelukkig komt daar nu een eind aan en kan ik met beide benen de toekomst ingaan!
Was een stille meelezer in je topic. Super fijn voor je! Is nogal een strijd geweest zeg.
janouk
Blogger
Geplaatst: 30-03-14 06:38
PFFFFFFFF wat zul jij moe zijn, nu al deze ellende van je af valt. Ik hoop dat je snel een fijne baan vindt waar je met positieve energie van start kan gaan.
Wat fijn, gefeliciteerd! Ik heb het topic ook altijd als stille meelezer gevolgd en was het van de week ineens kwijt. Ik hoopte al dat het zou betekenen dat jullie weer echt in onderhandeling waren. Fijn dat jullie eruit zijn en je vol goede moed weer verder kunt!
Super! Ik heb al je berichten gevolgd, ik ben heel blij dat het nu achter de rug gaat zijn!
pmarena
Geplaatst: 30-03-14 12:03
He-he...!!! Wat fijn voor je dat deze ellende achter de rug is, en ze zijn nu dus eindelijk zover dat ze je nog een half jaar centjes mee geven? Super!
Hoef je ze nu verder nooit meer te zien?
En ga je eerst "even" alles van je af laten glijden of ga je al met frisse moed op zoek naar wat anders?
Wauw was je topic helemaal kwijtgeraakt maar las altijd stilletjes mee. Wat een onwijs fijn nieuws dat jullie eruit zijn en je nu lekker kan ontspannen en op naar een leuke toekomst!
Ik vroeg me ook al af waar het topic was gebleven, maar gelukkig kunnen we nu lezen dat het eindelijk achter de rug is. Neem de tijd die je nodig hebt om weer helemaal jezelf te worden en dan kun je weer aan de slag bij een nieuwe uitdaging.
Sabbientje
Geplaatst: 31-03-14 08:56
Oh want ontzettend SUPER FIJN!!! Weinig woorden die goed genoeg zijn. Misschien supercalifragilisticexpialidocious (marry poppins style )
Ben heel blij voor je dat je nu eindelijk vooruit kan kijken. Hoop dat je jezelf nu ook snel weer helemaal goed in je vel gaat voelen.
Neem de tijd om het van je af te laten glijden, want zo'n periode gaat je niet in de koude kleren zitten, dat weet ik uit ervaring.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 31-03-14 08:59
Ik was een stille meelezer, maar wat ontzettend super dat het is opgelost! Je had er een lange, lánge adem voor nodig, maar gelukkig had je die. Gefeliciteerd meid en nu maar weer lekker vooruit!
Zo hehe, dat was inderdaad een érg lange zucht. Wat fijn dat het nu geregeld is en zo uit je stemming te halen, is het positief voor jou. Super, heb je wel verdiend na die narigheid!