Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, maar ze willen echt niet omhoog
. Op mijn oude baan zeiden ze ook heel erg tevreden te zijn en dat ze me niet kwijt willen en ik kan niet eens blij zijn
. 

janouk schreef:http://www.abab.nl/verhuiskostenregeling-2013
Is er een goede verhuiskostenregeling? Daar zou ik wel afspraken over maken en wie betaalt wat als het contract niet verlengd wordt?
. 

Nikeyy schreef:Ben zelf van de 'veilige' opties.
Heb dan ook een koophuis, hypotheek, auto, paard... tja dat moet betaald worden.
Denk van mezelf wel eens; joh ga doen wat je leuk vindt. COME ON! Laat je omscholen!
De tijd is er qua economie helaas niet naar.
Als ik terugkijk (ben nu 29 en 10 jaar in vaste dienst), had ik de stap 5 jaar geleden graag genomen.
Toen woonde ik ook nog thuis, zat geld op de bank om het ff uit te zingen en 'no strings attached'.
Ik kom de eerste jaren niet meer in de positie om iets te doen waar ik blijer van wordt dan nu.
. In de proeftijd kunnen ze het contract opzeggen, daarna heeft ook de werkgever zich te houden aan de volledige duur van het contract. Ook al leggen ze het vast in het contract, zowel jij als de werkgever stellen periode vast (in dit geval een jaar). Mocht je voor de nieuwe werkgever kiezen en het gaat niet, laat je dan niet afschepen met een tussentijdse opzegging.