representatief, wat vind jij ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 17:06

MyHorseGirl schreef:
En dan niet paars, blauw, roze, groen of een combinatie hiervan. Keep it simple. Dat je oorbellen en piercings uit moet doen vind ik niet eens zo raar. Als je gewone oorbellen draagt, prima. Maar niet van die oprekkende, enorme dingen of van die mensen die 10 oorbellen in 1 oor hebben zitten. Het staat gewoon ordinair.

Mwah, ik vind zwaar geblondeerd haar met een dikke laag make-up een stuk ordinairder dan hetgeen jij beschrijft eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 17:08

Je werkt bij de intratuin, zal mij een worst wezen wat je met je haar doet. :P

Het is iets anders imo als je bv op kantoor werkt, bij een luxe zaak, achter de balie bij de bank..
Maar iets als de intratuin of een el cheapo zaak als de H&M, ga je gang. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 17:10

Iemand moet er schoon en verzorgd uitzien. Verder vind ik dat ik als klant echt niets te zeggen heb over het uiterlijk van personeel en of ik het waardeer of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 17:12

Dani schreef:
Blijheid schreef:
laatst nog bij de kassa van kruidvat een kassière die de hele winkel door ging tetteren dat ik anti-transpirant kocht en dat mensen die zweten zóó vies zijn :?

Niet! :oo

Echt :j

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 17:16

Ik vind het persoonlijk altijd belangrijker dat het personeel gewoon schoon is en fris ruikt, maar dingen als tatoeages daar zou ik me als klant niet aan kunnen storen. Ik vind dreads dan een beetje op het randje omdat dreads bij sommige toch wel erg smerige dingen zijn, maar dat geld waarschijnlijk niet voor je clip in dreads.

EDIT: met uitzondering van mensen die ook in de beauty werken, ik zou mijn haar bijv niet zo gauw laten knippen door iemand die eruit ziet alsof ze het haar hebben gekortwiekt met een heggenschaar :Y)
Laatst bijgewerkt door liedje89 op 28-03-14 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 17:16

Ja een staart zou ik sowieso doen maar dat zou ik uit mezelf al doen, lang haar zit al snel in de weg bij het werk :P

Verder zie ik liever een meisje met dreads (echt of nep), piercing in het gezicht, tattoos op de armen die mij keurig netjes te woord staat en me tevreden de winkel uit laat lopen, dan een blond meisje met stijl haar zonder oorbellen dat ongeïnteresseerd achter de kassa blijft staan en alleen een wenkbrauw optrekt als ik iets vraag...

Wil trouwens even het cliché de wereld uit helpen dat dreads smerig zijn: sorry, waarom zou dat zo zijn? Je kunt (en moet) die dingen ook gewoon wassen hoor :) en heel wat uitgebreider dan gewoon haar ook.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 17:17

Blijheid schreef:
(laatst nog bij de kassa van kruidvat een kassière die de hele winkel door ging tetteren dat ik anti-transpirant kocht en dat mensen die zweten zóó vies zijn :? )

:oo!

Je hebt toch wel meteen rechtsomkeert gemaakt, toch?

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 17:18

lieveli schreef:
Iemand moet er schoon en verzorgd uitzien. Verder vind ik dat ik als klant echt niets te zeggen heb over het uiterlijk van personeel en of ik het waardeer of niet.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik echte dreads er gewoon niet schoon en verzorgd uit vind zien, eigenlijk :+.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 17:20

Wendy schreef:
MyHorseGirl schreef:
En dan niet paars, blauw, roze, groen of een combinatie hiervan. Keep it simple. Dat je oorbellen en piercings uit moet doen vind ik niet eens zo raar. Als je gewone oorbellen draagt, prima. Maar niet van die oprekkende, enorme dingen of van die mensen die 10 oorbellen in 1 oor hebben zitten. Het staat gewoon ordinair.

Mwah, ik vind zwaar geblondeerd haar met een dikke laag make-up een stuk ordinairder dan hetgeen jij beschrijft eigenlijk.

Daar had ik even niet aan gedacht, maar dat vind ik inderdaad ook vreselijk. Van die door de foundation oranje mensen met dikke, zwarte wenkbrauwen.. Onee..

Eleionomae

Re: representatief, wat vind jij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 17:49

Gewoon netjes in een staart die dreads en dan is er niks aan de hand :) zolang je er qua kleding niet als een slons bij loopt en je make up niet 10 lagen dik op je gezicht ligt of aso staat te kauwgom kauwen in de winkel vind ik het al gauw prima.

Ik ben ook niet anti tattoo (heb er zelf ook een) maar t ligt wel n beetje aan de afbeelding moet ik zeggen...