Wat vinden jullie van deze ''producten/spullen''?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

LOLLYYwood

Re: Wat vinden jullie van deze ''producten/spullen''?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 13:58

Mooie prijzen!
Maar ik ben persoonlijk niet zo voor het setjes-kopen (van de ruiter dan toch :') ) dus als er een mogelijkheid is, tot los kopen, zou het mij zéker aanspreken.

De set voor de shet vind ik super leuk!

justxanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-14 14:12

Niet busted hoor :P
Ik vraag gewoon jullie mening? is toch niks mis mee?
en zei ik dat ik ''die'' precieze spullen ging verkopen? ook niet, zoals bij me forum aangegeven over de dierenwinkel naam, ik importeer uit Canada en Hongkong (voornamlig katten en honden) en vandaag zag ik deze site inderdaad dus wilde ook paardenspullen gaan doen voor een kleine prijs :')
ik sta vanaf volgende week ingeschreven bij kvk, dat zou worden aangezien als ''fraude''. ;)

edit:
ging over de mening van de mensen over de ''prijzen'' voor dit soort gelijke artikelen? :Y)

m0niekkkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 14:17

Ik vind de prijzen van de rijkleding niet raar, ik ben alleen niet zo van ruitjes maar verder vind ik het ook leuke kleding :)

Dat shetzadeltje ed vind ik te duur. Het blijft gewoon een pinokkiozadeltje maar dan in een apart kleurtje..

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 15:12

Op welke basis heb je je prijzen berekend? Ik denk namelijk dat je winstmarge wel heeeeel erg klein is.

Als ik even kijk naar de eerst set:
60 euro - 21% btw = 49,59
Een goedkoop paar sokken gaat inkoop voor minimaal 3 euro.
Een shirt voor minimaal 12,00
Zo'n jasje voor 15 euro.
En zo'n rijbroek ook voor 15 euro.

Dat betekend dat je inkoop al 45 euro is. Dan is je verdienst 4,59. Daar moet je nog je kosten voor verwerking/verpakking/opslag van af halen. Daarnaast moet je er dan je eigen "salaris" van betalen. En dan moet je er ook nog inkomsten belasting over betalen...

justxanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-14 17:06

Veulen84 schreef:
Op welke basis heb je je prijzen berekend? Ik denk namelijk dat je winstmarge wel heeeeel erg klein is.

Als ik even kijk naar de eerst set:
60 euro - 21% btw = 49,59
Een goedkoop paar sokken gaat inkoop voor minimaal 3 euro.
Een shirt voor minimaal 12,00
Zo'n jasje voor 15 euro.
En zo'n rijbroek ook voor 15 euro.

Dat betekend dat je inkoop al 45 euro is. Dan is je verdienst 4,59. Daar moet je nog je kosten voor verwerking/verpakking/opslag van af halen. Daarnaast moet je er dan je eigen "salaris" van betalen. En dan moet je er ook nog inkomsten belasting over betalen...

Ik studeer hiernaast dus het is geen ''salaris'' meer een hobby, ik verkoop veel rondom het eiland bij ons dus de mensen komen het meestal ophalen en anders via DHL maar 4,-
Het waren maar VOORBEELDEN voor de duidelijkheid van soort gelijke paarden kleding wat ik wilde gaan importeren, dus de prijzen heb ik ''zomaar'' gepakt, heb een programma waarin je dat allemaal berekent, winstmarge - inkoopprijs - vp ;)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 17:48

Je vraagt wat mensen vinden van de prijs en de producten. Maar dit zijn niet de producten die je gaat verkopen en dus ook niet voor deze prijs.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 15:48

Mijn mening is dus: dat de door jou gehanteerde prijzen voor deze "voorbeeld" producten te duur is.
Daarnaast is het absoluut niet netjes dat je voorbeeld foto's (en setjes) gebruikt van een andere site en daar een andere prijs aanhangt en dan zegt dat het voorbeeld/fantasie plaatjes en prijzen zijn.