Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Joolien schreef:Irritant, ik hoor nog steeds niks, terwijl een collega zijn contract op 10-4 afloopt en hij heeft t vorige week al gehoord. Hij werkt dan wel fulltime maar dan nog. Ik zit hier zwaar gefrustreerd op mijn werk bah!

linnie050 schreef:Ik heb het ook gehad.
Waar ik werk zijn ze nogal sloom.
Het hoofd van mijn afdeling had al wel gezegd het zit goed maar het contract kwam maar niet.
Je knijpt hem dan wel! Uit eindelijk wel gekregen wel een week te laat.
Vorige bedrijf was ik een half jaar via een uitzendbureau en ze wilde wel dat ik bleef maar 1 of andere directeur had toen besloten we verlengen geen contracten meer. Daar sta je dan en dan baal je echt dat ze zo sloom zijn.
In sommige bedrijven duurt het even voordat het contract is waar hij moet zijn of goedgekeurd te worden denk ik weleens....
Heb je van niemand hoogte gekregen Joolien? Ook niet van je leidinggevende? En anders voor de zekerheid je cv vast op verschillende vacature banken gaan zetten.
Heb idd niks gehoord, geen woord erover... En ik was altijd al aan het solliciteren omdat ik wat meer uren wilde dus dat gaat gewoon door. quartel schreef:blegh...spannend...succes

wie weet is het juist vanzelfsprekend dat je blijft en is het zo'n snel last minute tussendoor iets om je dat straks te melden?